پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۵
رئیس مدیریت بحران کشور گفت: در دیداری که با تعدادی از بازماندگان جان‌باختگان سانحه هواپیما در یاسوج داشتم نظر آنها این بود که تا شرایط عادی نشود عملیات ادامه پیدا نکند تا جان فرد دیگری به خطر نیفتد.

شعار سال: اسماعیل نجار اظهار داشت: آنچه که مسلم است این بوده که وضعیت جوی بسیار نامساعد است و تا روز دوشنبه به هیچ‌وجه امکان ادامه عملیات نیست.

وی با بیان اینکه از روز گذشته ادامه عملیات متوقف شده است، افزود: با این وجود کوهنوردان خبره و داوطلب در حال حاضر از 2 منطقه پادنا علیا سمیرم و سی‌سخت در منطقه حضور دارند تا به محض مساعد‌شدن شرایط جوی عملیات از سر گرفته شود.

رئیس مدیریت بحران کشور گفت: نکته حائز اهمیت این است که در دیداری که با تعدادی از بازماندگان جان‌باختگان سانحه هواپیما در یاسوج داشتم آن‌ها گفتند که تا شرایط عادی نشود عملیات ادامه پیدا نکند تا جان فرد دیگری به خطر نیفتد.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات عملیات فراهم است، گفت: تیم‌های ارتش، سپاه و هلال‌احمر آمادگی کامل دارند تا با مساعدشدن هوا عملیات را مجدداً اغاز کنند.

نجار با بیان اینکه منطقه صعود منطقه‌ای بسیار سخت بوده و در آن‌جا شیب بسیار تند و دره عمیقی وجود دارد و عملیات بسیار دشوار است، بیان کرد: ممکن است نتوان در زمان کوتاهی عملیات را به پایان رساند اما تلاش ما بر این است تا با کمترین زمان ممکن و بدون وقفه و حادثه کار را دنبال کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب: 1663763 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
الان واقعا باید مطالبات به جق و ناحق مردم اسیب دیده رو بالای منت گذاشت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین