پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
عباس محبوبی گفت: در آئین راه‌اندازی مرکز کنترل آسیب‌های اجتماعی (اورژانس اجتماعی) در پایانه مسافربری کاوه، این سازمان سال گذشته اورژانس اجتماعی را در پایانه‌های کاوه و صفه فعال کرد و در اختیار بهزیستی قرار داد، اما بنا به دلایلی فعالیت آن متوقف شد.

شعار سال:عباس محبوبی در آئین راه‌اندازی مرکز کنترل آسیب‌های اجتماعی (اورژانس اجتماعی) در پایانه مسافربری کاوه، اظهار کرد: این سازمان سال گذشته اورژانس اجتماعی را در پایانه‌های کاوه و صفه فعال کرد و در اختیار بهزیستی قرار داد، اما بنا به دلایلی فعالیت آن متوقف شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری سازمان بهزیستی بار دیگر این مرکز از امروز فعالیت خود را در پایانه کاوه آغاز می‌کند تا به افراد فراری و آسیب دیده اجتماعی که به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند، مشاوره‌های لازم را ارائه دهد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک مرکز کنترل آسیب‌های اجتماعی (اورژانس اجتماعی) در پایانه صفه نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در پایانه‌های مسافربری شهر افراد کارتن خواب، دختران فراری و زنان بی سرپرست قابل شناسایی و هدایت به اورژانس اجتماعی هستند، افزود: انتظار می‌رود کارشناس و مشاور سازمان بهزیستی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ که پیک زمان تردد مسافران است، در این محل حضور داشته باشند.

محبوبی از همکاری نیروی انتظامی با مدیریت پایانه‌های مسافربری شهرداری برای کاهش مسائل و مشکلات اجتماعی، گفت: بهزیستی باید بسترهای لازم برای آموزش کارکنان انتظامات و دیگر کارکنان را برای آموزش موارد مربوط به اورژانس اجتماعی فراهم کند و مدیریت پایانه‌های مسافربری شهرداری نیز آمادگی هر گونه همکاری در این راستا را دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا، به تاریخ: 21تیر 1399، کد خبر:1027799،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین