پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
محسن مهرعلیزاده در دیدار فرماندهی انتظامی استان اظهارداشت: نیروهای انتظامی باید از دانش روز در جهت اطلاع رسانی سریع و بموقع به مردم و مسئولین به صورت لحظه ای و آنی و در جهت برقراری نظم و امنیت بهتر و بیشتر استفاده کند.
شعارسال: محسن مهرعلیزاده در دیدار فرماندهی انتظامی استان اظهارداشت: نیروهای انتظامی باید از دانش روز در جهت اطلاع رسانی سریع و بموقع به مردم و مسئولین به صورت لحظه ای و آنی و در جهت برقراری نظم و امنیت بهتر و بیشتر استفاده کند.

دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار فرمانده انتظامی و معاونین و مدیران ارشد این نیرو در استان با ایشان ، ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات مجموعه ی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت، اظهار داشت: عملکرد امروز ما باید بگونه ای باشد که آیندگان با مشکلاتی مواجه نشوند که ریشه در نوع نگاه و مدیریت ما داشته باشد.

استاندار اصفهان بر استفاده نیروهای انتظامی از دانش روز در جهت اطلاع رسانی سریع و بموقع به مردم و مسئولین به صورت لحظه ای و آنی، در جهت برقراری نظم و امنیت بهتر و بیشتر تاکید نمود.

مهرعلیزاده اظهارداشت: تمامی ناهنجاریها در سایه ی عوامل متعددی صورت می پذیرد که نیروهای انتظامی در حلقه ی آخر این ماجرا هستند.

وی افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی در ابتدا باید نهاد خانواده با تربیت درست و آموزش اصلاح و تقویت شود و سپس در آموزش و پرورش و کلاس و دانشگاه و جامعه و فضای پیرامون ، این تربیت نهادینه شود.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه تامین نیازها نقش بسیاری در کاهش ناهنجاری ها دارد، افرود: رفتار حاکمیت و مدیران با مردم و اینکه آیا مردم حاکمیت را دلسوز جامعه میدانند یا نه بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه تدین مردم استان اصفهان شهره ی خاص و عام است، افزود: تدین مردم این استان در کشور نمونه است و نقش این استان قبل و بعد از انقلاب و در دفاع مقدس و دوران سازندگی بسیار چشمگیر و منحصر به فرد بوده و در چنین گستره ای نباید شاهد حتی یک نمونه آسیب اجتماعی باشیم.

مهرعلیزاده اظهارداشت: اگر همه ی دستگاه ها به طور کلی به وظیفه ی خود عمل کنند، لازم نیست که مردم را با لباس یا قدرت پلیس بترسانیم.

استاندار اصفهان افزود: نیروی انتظامی، نیروی سالم، پرتلاش و بی ادعا و در بین مردم محبوب است که حتی کودکان پلیس رایک پلیس مهربان می دانند و بزرگان هم پلیس را اتکای خود می دانند که البته باید به همان اندازه ، به مردم احترام گذاشته شود و مدیریت ارشد استان نیز حمایت همه جانبه ی معنوی و اداری و حاکمیتی از نیروی انتظامی خواهد داشت.

محسن مهرعلیزاده در خصوص لزوم حمایت مادی از نیروی انتظامی، گفت: پس از بررسی های صورت گرفته، تلاش لازم برای حمایت از این مجموعه صورت خواهد گرفت.

مدیر ارشد استان خاطر نشان کرد: در راستای هماهنگی، همگام سازی و مسئول سازی دستگاه ها نیز پیگیری لازم انجام خواهد شد.

فرمانده ی انتظامی استان نیز در این دیدار اظهارداشت: پیش نیاز تحقق چشم انداز ۱۰ میلیون گردشگر داخلی و یک میلیون گردشگر خارجی در سال و افزایش سرمایه گذاری در استان، امنیت است که با پشتوانه ی معنوی و مالی و هماهنگی سایر دستگاه ها امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه ی انتظامی این است که دغدغه ی امنیتی و انتظامی مدیریت ارشد استان کاهش یابد و زمینه ی توسعه و پیشرفت استان فراهم شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24 آبان 1396، کدخبر: 637777، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین