پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
استاندار اصفهان گفت: دانشجویان در کنار فعالیت‌های دانشجویی، باید مردم را مدنظر قرار داده و خدمت به آن‌ها را در اولویت قرار دهند.

شعار سال: محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان امروز شنبه ۱۸ آذرماه، در نشست «دانشگاه و وعده‌های دولت» که در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه دغدغه اصلی مسئولان و دانشجویان باید خدمت به مردم باشد، اظهار کرد: جو دانشگاه فعال باشد یا نباشد و اینکه دانشجو در فضای دانشگاهی حضور داشته باشد یا خیر، مردم باید در اولویت و در محور امور مورد توجه قرار گیرند، چرا که خدمت به مردم از بعد دینی و اعتقادی عبادت و از بعد قانونی وظیفه است.

وی افزود: دانشجویان در کنار فعالیت‌های دانشجویی وجوش و خروش دانشجویی، باید مردم را مدنظر قرار داده و خدمت به آن‌ها را دراولویت قرار دهند.
استاندار اصفهان بیان کرد: اگر جامعه دانشجویی بتواند با نقد علمی وانتقاد‌های سازنده و همچنین با کسب دستاورد‌های علمی خود، همراه با مسئولان و دولت‌مردان در راستای رفع مشکلات مردم نقش آفرینی کند، در واقع اینجاست که باید گفت دانشجو کارمثبتی انجام داده است.
مهرعلیزاده ادامه داد: دانشجو باید در کنارتوجه به رشد علمی، در ارتباط با شرایط اجتماعی روز درفضای دانشگاه و بیرون آن، اهل گفت‌وگو و اظهارنظرکردن باشد و اگر نسبت به این مسئله بی‌توجهی کند، این به نوعی فاجعه است.
وی تصریح کرد: دانشجو باید درابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی وعلمی و... اظهارنظر کند و اگر اکنون چنین جوی کمرنگ شده است، باید تلاش کنیم که این جو را به دانشگاهای‌مان بازگردانیم.
وی با اشاره به مسئله برجام و توافق هسته‌ای، گفت: در این دولت با اقداماتی که انجام شد، شاهد رفع تحریم بیمه، کشتیرانی و... بودیم واکنون به جایی رسیده‌ایم که می‌بینیم کشورهای اروپایی حامی کشور ایران هستند و حتی در یک اقدام خودجوش با صادر کردن یک بیانیه، انتقال پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی به بیت‌المقدس را محکوم می‌کنند.
وی ادامه داد: اکنون به جایگاهی رسیده‌ایم که اتحادیه اروپا درمسائل هسته‌ای حامی ایران است، تا جایی که دراوج اقتدار و با احیای شرایط رکود اقتصادی دوره‌های قبل، توانستیم طرف‌های مقابل را به نسبت حقی که داشتیم، متقاعد سازیم و پای آن ایستادگی کنیم و اگر اکنون بخواهیم آنچه را با ایستادگی مردم به دست آورده‌ایم، آن را به سادگی از دست بدهیم، واقعا ظلم بزرگی به ملت کرده‌ایم.
مهرعلیزاده با بیان اینکه شعار من به عنوان استاندار اصفهان کار، توسعه واشتغال است، گفت: این مهم را می‌توانیم با خودباوری و اتکا به منابع داخلی اعم از ثروت‌های علمی، اقتصادی، منابع انسانی و... محقق سازیم، و اگر متعهد باشیم که درگیری‌ها و کارشکنی‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ومدیریتی را کنار بگذاریم، قطعا به هدف‌مان یعنی خدمت به مردم دست پیدا می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری بین المللی قرآن ، تاریخ انتشار 18آذر 96، کدمطلب:۳۶۷۰۹۷۷، www.ikna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین