پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
استاندار اصفهان در احکامی جداگانه دو معاون خود در معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان را تغییر داد.

شعار سال: محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در احکامی جداگانه دو معاون خود در معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان را تغییر دادو محمدعلی شجاعی و علی مقدس‌زاده را به عنوان سرپرست این دو معاونت منصوب کرد.

پیش از علی مقدس‌زاده، محمدعلی طرفهمعاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان بود که طی حکم جدید به عنوان مشاور استاندار اصفهان منصوب شده و استاندار اصفهان وی را موظف به طراحی و راه‌اندازی »ستاد احیای زاینده‌رود» با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح استانی و ملی و نیز پیگیری مصوبات و تصمیمات متخذه کرده است.

علی مقدس‌زاده در کارنامه کاری خودعضویت در سازمان نظام مهندسی استان تهران، عضویت در کانون کارشناسان رسمی دادگستری، عضویت در انجمن مهندسین عمران ایران و عضویت در هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان را دارد.

پیش از محمدعلی شجاعی نیز حسین سیستانی معاونهماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان بود که طی حکم جدید وی نیز به عنوان مشاور استاندار اصفهان منصوب شده است.

شجاعی در کارنامه کاری خود سابقه ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان، خزانه‌داری کمیته ملی المپیک و دبیرکلی فدراسیون بین‌المللی ورزش زورخانه‌ای را دارد.

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی پژوهشکده ومعاون پژوهشی و پشتیبانی پژوهشکده در وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری،معاون اداری مالی و قائم مقام شهردار در شهرداری بندرعباس،سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی هرمزگان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از جمله دیگر مسؤولیت‌های محمدعلی شجاعی بوده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 16 آذر 96، کد مطلب: 13960916001195: www.isfahan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین