پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
در حکمی ازسوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حسین ارجمند به عنوان ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق معرفی شد.

شعار سال: آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در سالن اجلاس شیخ محمدتقی بافقی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این آیین از ایجاد خانه هنرمندان در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از نود درصد قول هایی که طی جلسات گذشته به هنرمندان داده شده به اجرا درآمده است.

محمد زاده رحمانی تصریح کرد:با شناخت و احاطه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق بر علوم اسلامی و مذهبی، باید برای استفاده بهتر از سرمایه های هنری و فرهنگی بافق برنامه ریزی کنند.

معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این آیین یکی از دلایل طولانی شدن پروسه تعیین رئیس اداره ارشاد اسلامی بافق را جلب رضایت امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم بافق در مجلس عنوان کرد.

شریفی فر افزود: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی رضایت مسئولان و هنرمندان شهرستان را از طریق مساعدت در تخصیص بودجه های جاری و افزایش ردیف بودجه های عمرانی پیگیری می کنم.

گفتنی است :در این آیین از زحمات شش ساله عذرا کریمی تجلیل و حسین ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق معرفی شد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 17 آذر 96، کد مطلب: 6352169، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین