پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد‌، در رابطه با برنامه‌های مدیریت شهری در سال 99 گفت: علاوه بر مواردی که هر ساله در نظر می‌گیریم، چند مورد ویژه در بودجه 99 دیده‌ایم و به آن توجه خاص داریم. یکی مدیریت پسماند است.
شعارسال: غلامعلی سفید برنامه‌های مدیریت شهری یزد را برای سال 99 تشریح کرد.
 
 غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد‌، در رابطه با برنامه‌های مدیریت شهری در سال 99 گفت: علاوه بر مواردی که هر ساله در نظر می‌گیریم، چند مورد ویژه در بودجه 99 دیده‌ایم و به آن توجه خاص داریم. یکی مدیریت پسماند است.
 
او افزود: در گذشته دفن زباله با مشکل رو به رو می‌شد اما با تدابیری که در نظر گرفته‌ایم از سال آینده مشکل حل خواهد شد.
 
سفید خاطرنشان کرد: از جهت عمرانی دو‌ پروژه‌ی بزرگ اجرا می‌شود که بزرگترین پل‌های شهری یزد خواهد بود یکی از آن‌ها در بلوار جمهوری اسلامی و دیگری در بلوار دانشجو است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در بحث هوشمندسازی نیز فعالیت‌هایی انجام خواهیم داد و در سال گذشته نیز به دستاوردهایی رسیدیم همچنین بنا داریم صدور پروانه در فرصت کم داشته باشیم و اقدامات عبور و مرور را نیز تسهیل کنیم.

سفید گفت: همچنین برای حمل و نقل عمومی کارهای جدی انجام دادیم و بنا داریم تعداد زیادی اتوبوس BRT به خطوط و ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کنیم.
 
او در رابطه با برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: بحث نشاط اجتماعی و ایجاد زیربنایی فرهنگی و بافت تاریخی در برنامه‌های سال ۹۹ قرار دارد. همچنین قسمتی از شهر که نزدیک به حصار شهر بوده را بازسازی کرده‌ایم و سال آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: طی سال آینده یک مرکز فرهنگی و فرهنگسرا نیز ایجاد خواهید شد همچنین بازارچه صنایع دستی علاوه بر سایر پروژه‌های که به صورت عمومی انجام می‌دهیم را نیز در سال 99 افتتاح خواهیم کرد.
 
او گفت: در قسمتی از «امام شهر» طرحی ایجاد می‌شود تا تفرجگاهی برای مردم باشد و میدان شهر برای مردم و گردهمایی آنان در نظر خواهد شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در رابطه با اقدامات سال 98 اظهار کرد: برخی اقدامات در سال 98 انجام شده که نتیجه آن را در سال 99 خواهیم دید ولی در بحث هوشمندسازی به طور جدی فعالیت کردیم و حرکت‌هایی انجام شد همچنین پل بزرگی در شهر ساختیم.
 
سفید ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی زیادی را دنبال کردیم که البته مورد انتقاد قرار گرفت و در کارهای اجتماعی و بحث‌های شادی نشاط نیز اقدامات جدی انجام دادیم.
 
او در رابطه با ورود مدیریت شهری در مسائل اجتماعی اظهار کرد: بحث متکدیان، زنان بی سرپرست، زنان بهبودیافته از اعتیاد و سایر موارد در حوزه اجتماعی نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در زمینه آب در سال 98 نیز اقداماتی انجام دادیم از این رو آب فضای سبز از آب شرب شهری جدا کردیم.
 
او در رابطه با اقدامات شهرداری برای مقابله با کرونا گفت: شهرداری در بحث کرونا حدود ۵ میلیارد تومان کمک کرد که اقدامات زیادی در این رابطه انجام شد.
 
سفید با بیان یک خبر خوش برای شهروندان در سال ۹۹ بیان کرد: تصور می‌کنم اصلاح حمل و نقل عمومی می‌تواند خبر خوشی به مردم باشد. مردم در حال حاضر اذیت هستند و در گذشته حمل و نقل عمومی خوبی نداشتیم اما برای سال 99 توسعه  می‌دهیم و اصلاح خواهیم کرد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا    ،تاریخ انتشار:  8 فروردین    1399،کدخبر:   979374 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
بايد قدر بافت تاريخي يزد رو بدونيم و هرچي سريع تر براي ثبت جهاني و ملي اين اثار اقدام لازم رو بكنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین