پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا اطلاع ثانوی هر گونه خبر پیرامون تغییر استاندار چهارمحال و بختیاری را تکذیب می‌کنیم.

شعار سال: احسان فروزنده یکشنبه اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی هر گونه خبر پیرامون تغییر استاندار چهارمحال و بختیاری را تکذیب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه استاندار فعلی چهارمحال و بختیاری پرتوان و با قدرت پیگیر مسائل استانی است، عنوان داشت: به هیچ وجه مشخص نیست که چه زمانی استانداران جدید مشخص می‌شوند و یا استانداران فعلی بر سر کار خود ابقا خواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: چنانچه مقرر شد تغییر یا تحولی در استانداران در کشور ایجاد شود به پیشنهاد وزیر کشور است که اسامی افراد مورد نظر را به هیأت دولت ارائه می‌دهد.

فروزنده با بیان اینکه کلیه مراحل پیشنهاد اسامی استانداران از سوی وزارت کشور و تصویب آن در هیأت دولت کاملا محرمانه است و نتایج نهایی از طریق رسانه‌های معتبر به سمع و نظر مردم می‌رسد، خاطرنشان کرد: در مورد ابقا یا تعویض استاندار چهارمحال و بختیاری نیز هیچ چیز مشخص نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۱۹۰۰۰۷۴، www.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین