پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
آبشار شيخ علي خان در ۴۰ کيلومتري روستاي سرآقاسيد در نزديکي شهر چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ، قرار دارد.

شعار سال: آب اين آبشار از ارتفاعات اطراف روستا سرچشمه مي گيرد. فاصله اين آبشار زيبا از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري در حدود ۹۲ کيلومتر است.

اين آبشار بر خلاف زيبايي هاي بي نظيرش، هنوز براي گردشگراني که براي اولين بار از جاذبه هاي کوهرنگ بازديد مي کنند ناشناخته مانده است.

فصل بهار، همه جاي چهارمحال و بختياري آب هاي جاري و چشمه هاي خروشاني وجود دارد که طبيعت بکر و زيباي اين استان را بيش ار پيش ديدني تر کرده است.

لطافت و شادابي وصف ناپذير هوا، گوشه اي از زيبايي و قدرت لايزال خداوند را به بندگان نشان مي دهد و قدم زدن در اين هواي پاک روح و جان آدمي را جلا مي دهد.

آبشار شيخ عليخان و دشت و تپه هاي اطراف آن يکي از جاذبه هاي زيباي کوهرنگ است.

درست است فصل بهار بهترين فصل براي ديدن آبشار شيخ علي خان به حساب مي آيد اما فصل زمستان و هنگامي که آبشار از سرما يخ مي زدند نيز جذابيت خاصي دارد. حال انتخاب با شماست طبيعت زيباي بهاري را انتخاب کنيد يا سرماي زمستان و آبشار يخ زده.

از شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ تا اين آبشار حدود ۵ کيلومتر فاصله است و با وجود کوهستاني بودن منطقه، شيخ عليخان محور ارتباطي مناسبي دارد.

اميد است با توجه دست اندرکاران صنعت گردشگري و مسوولان محلي، شاهد رونق بيش از پيش اين منطقه بکر و زيبا و بهبود وضعيت رفاهي مردم باشيم.

با توجه به بکر بودن منطقه، خواهشمنديم در صورت استفاده از اين جاذبه زيبا، حتما در حفظ آن بکوشيد و از ريختن زباله در اطراف آن جدا خودداري فرماييد.











با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جهانبین، تاریخ 11 فروردین 96، کد مطلب:: www.jahanbinnews.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین