پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
فرماندار شهرستان کنگان گفت: جاذبه‌های گردشگری و بازار شهرستان کنگان برای جذب گردشگران کم نظیر است.

شعارسال: عبدالنبی یوسفی درخصوص آخرین وضعیت شهرستان کنگان پس از بارندگی‌ها و همچنین ظرفیت‌های شهرستان برای پذیرایی از موج دوم مسافران نوروزی  گفت: یکی از نقاط قوت استان بوشهر در بحث گردشگری می‌تواند شهرستان کنگان باشد. این شهرستان از نظر طبیعت و ساحل زیبایی ماسه‌ای و سنگی که در شهر کنگان و بنک وجود دارد بسیار زیبا است.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر جذابیت و تنوعی که در بازار کنگان وجود دارد نیز از عوامل جذب مسافران است؛ کنگان دارای ۵ مرکز خرید با تنوع کالای فراوان و قیمت بسیار مناسب و همچنین فروشگاه های زیاد است.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: فاصله کم میان کوه و دریا نیز بر این جذابیت افزوده است. جاذبه‌هایی که در کوهستان کنگان وجود دارد مانند چشمه‌ها نیز می‌تواند از عوامل جذابیت این شهرستان باشد که برای نمونه می‌توان چشمه بی‌بی‌حبش را نام برد.

یوسفی اظهار داشت: گردشگری صنعتی (با توجه به استقرار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی) نیز یکی دیگر از جاذبه‌های شهرستان کنگان است که مشتریان و گردشگران خوبی دارد.

وی در ادامه به جاذبه‌های سیراف اشاره کرد و گفت: بندر باستانی سیراف، ظرفیتی عظیم در شهرستان کنگان است که گاها از نقاط مختلف دنیا نیز بازدید کننده دارد. آثار تاریخی که در دل این شهر قرار گرفته است، جا برای رشد و توسعه فراوانی دارد، ضمن اینکه ساحل سیراف نیز یک چشم انداز زیبا به شمار می آید.


دهکده بزرگ گردشگری شیرینو

فرماندار شهرستان کنگان از دهکده بزرگ گردشگری شیرینو واقع در شهرستان کنگان به عنوان یکی دیگر از جاذبه های خوب منطقه و استان است. سواحل پرک و چاه مجنون نیز بسیار زیبا هستند.

یوسفی یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی که امسال بر منطقه حاکم بود و اخطاریه‌های پی در پی هواشناسیی، طبیعی بود که در دور اول سفرهای نوروزی، مسافران کمتری به نسبت سال گذشته وارد شهرستان کنگان شوند.


وی اضافه کرد: در این مدت نیز برای رفاه حال مسافرین و پیش بینی امنیت آنها، محل های اسکان توسط آموزش و پرورش در مدارس پیش بینی شده بود ضمن اینکه شهرداری نیز جاهایی برای اسکان مسافران طرح ریزی کرده بود. بخش خصوصی امسال به شکل فعالی وارد کار شده و محل اسکان مناسبی به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده است که جای تقدیر فراوان دارد.

فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: خوشبختانه علی‌رغم طوفان و بارندگی‌های شدید، اتفاق خاصی در شهرستان کنگان رخ نداد.


یوسفی گفت: جا دارد از نیروی انتظامی بابت ایجاد نظم و امنیت و همچنین پلیس راهور که کنترل بسیار خوبی در راه‌ها داشته است تقدیر کنیم؛ تا کنون حادثه‌ای که منجر به فوت شود گزارش نشده است. در بحث امداد و نجات و بهداشت و درمان نیز عملکرد خوبی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های لازمی که صورت گرفته، انتظار می‌رود طی روزهای باقی مانده تا پایان نوروز، تعداد مسافران افزایش یابد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دوراهک، تاریخ انتشار: 9فروردین1396، کدخبر: 89684: WWW.dorahak.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین