پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
مسئولان شهر اهرم برای مردم بگویند مبلغ 800 میلیون راست است یا دروغ، جریان این مبلغ را برای مردم روشن کنید.

شعار سال: شهر دروازه ای دارد و یک دژبان، و دژبان هر شهری شورا و شهرداری آن شهر می باشد و حفاظت از زیبایی شهر و رضایت حق مردم از امور اصلی و امانت رسمی صادقانه است که مسئولین در همه ی دوره ها باید جوابگو باشند.

این بار شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم فعلی و دورهای قبلی باید جواب یک میلیارد و 195 میلیون تومان را بدهند.

یک میلیارد و 195 میلیون تومان در دوره دوم شورای اسلامی شهر اهرم اداره گاز شهرستان باید به شهرداری پرداخت می کرده است و اما از آن مبلغ هنوز 800 میلیون تومان آن باقی مانده است، آیا به گنج دیرنه ای در زیر خاک تبدیل گردیده و هر کسی از آن اظهار بی اطلاعی می کند و یکی می گویند حقیقت دارد و یکی دیگر می گویید دروغ است.

گفتنی است رئیس شورای دوره دوم و سوم شهر اهرم گفته است که مبلغ یک میلیارد 195 میلیون تومان واقعیت ندارد ولی شهردار و شورای اسلامی شهر اهرم در جلسه پرسش و پاسخ در حضور مردم اعلام کردند که این مبلغ راست حالا ما مانده‌ایم که قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را.

ولی به هر صورت این صحبتی که در بین شهرداری و شورای فعلی مطرح شده است و مردم کنجکاو هستند ندای بیاید و بگوید این حق مردم شهر در کجا مدفون شده است.

"طبق ماده 77 قانون شهرداری" در مورد عوارض به شهرداری تصمیم مزبور قطعی است و لازم الاجرا و قابل وصول هست، اما چگونه بخشش صورت گرفته و آیا این بخشش حقیقت دارد و اگر حقیقت دارد کجا مدفون می باشد.

مسئولین دوره های قبل باید این را برای مردم روشن کنند و از آنجایی که عوارض یکی از منابع مهم در آمادگی شهرداری محسوب می شود و با توجه به این قانون بخشش جایز نیست پس باقی مانده آن برای معما شدن مسئله باقی مانده است و این معما را بر مردم روشن شود و عزم خود را جزم کنید و عادلانه خدمت نماید.

شهرداری و شورای فعلی شهر اهرم اگر در پرسش و پاسخ در مسجد امام حسین(ع) بین مردم این مبلغ را بیان کردند و اگر واقعیت دارد پیگیری کنند که حقی از مردم این شهر جای دیگر خرج نشود.

مسئولین زیربط بدون آشنا و فامیل بازی در مورد یک میلیارد و 195 میلیون تومان پیگیری کنند که اگر واقعیت دارد افراد تقصیر کار را به قانون و مردم معرفی کنند.

مردم با شورو شوق رای می دهند که شما مسئولین گام های استوار بردارید و خدمت کنید نه اینکه چاله های درست شود که در دوره های آینده باید مسئول جدید در حل آن مسائل باشد و از هدف خود باز ماند و اما خدمتگزاران دوره های قبل اشتباهات گذشته خود را به نام دوره بعد خود واگذار نکنند و مرد میدان باشید و صادقانه بگوید و عمل کنید 800 میلیون سکه 1 ریالی نمی باشد که بخواهید نسبت به آن بی تفاوت باشید و مسئولین نقشه معمای 800 میلیون آن را بر مردم روشن کنند.

شهرداری وقت هم برای مردم روشن کند و آن 7 میلیاردی که غلامرضا ترکزاده فرماندار سابق تنگستان که گفته، واقعیت دارد یا نه، اگر واقعیت ندارد چرا این حرفها زده در شورای اداری زده که 7 میلیارد به شهرداری پرداخت شده است.

سایت تنگستان نما آماده است جوابیه را در سایت انعکاس دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی تنگستان نما، تاریخ انتشار 14 اسفند 95، کد مطلب:80054 : www.tangestannama.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین