پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
شهردار بندردیّر که به همراه پرسنل شهرداری از اولین دقایق وقوع حادثه در سطح شهر مشغول مشارکت در عملیات امداد و نجات بودند از اولین ساعات صبح امروز(دوشنبه 30 اسفندماه) با بسیج تمامی امکانات و نبروهای خود، مشغول آماده سازی و پاکسازی ساحل هستند گفت: با مشارکت و همراهی مردم و ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان وعده می کنیم تا 24 ساعت آینده تمام نقاط ساحلی بندردیّر آماده میزبانی از مسافران نوروزی و شهروندان می شود.
شعار سال: رحیم جمالی تصریح کرد: خسارت های وارده به زیرساخت های شهری در حادثه ی روز گذشته بسیار بالا بوده و متاسفانه به ساحل سازی های صورت گرفته از ناحیه ی شهرداری خسارت های متعددی وارد آمده است اما از آنجایی که مردم این بندر دوست داشتنی همواره مهربانی خود را به نمایش گذاشته اند آنها با عزم جزم خود مسئولین شهری و پرسنل شهرداری را در ساختن و آماده سازی دوباره ی ساحل یاری خواهند رساند.

جمالی افزود: در حوزه ی شهری برای این شهر و مردمان این بندر هر اقدامی صورت گیرد کم است و ما در شهرداری علیرغم تمامی مشکلات موجود در خصوص رفع کمبودها کمر همت بسته ایم.

شهردار بندردیّر تصریح کرد: علیرغم اینکه برآورد خسارت های وارد شده به زیرساخت های شهری از اولویت ها بوده است اما مهمتر از آن پاکسازی و آماده سازی ساحل در این ایام است که ما با جدیت پیگیر آن هستیم.

جمالی گفت: ساماندهی و استقرار مجدد کمپ های اقامتی، راه اندازی شهربازی های ساحلی، بهسازی ساحل ماسه ای و پارک های ساحلی، ترمیم دیوار حفاظتی ساحلی و توسعه فضای روشنایی شهری از مهمترین اقدامات در دست انجام است که همانگونه که اشاره شد حداکثر تا 24 ساعت آینده این اتفاقات به سرانجام خواهد رسید.

شهردار بندردیّر با اشاره به اینکه از اولین لحظات وقوع این حادثه تمامی پرسنل شهرداری برای حضور در عملیات های امداد و نجات در حالت آماده باش بوده اند گفت: در شهرداری فرزندان این شهر در هر حال اماده ی خدمت رسانی به شهروندان و همشهریان هستند و ما در این مسیر هیچ گاه احساس خستگی نخواهیم کرد.



با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیر نیوز، تاریخ انتشار: 30 اسفند 1395، کد مطلب: 4008، www.dayyernews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
تشکر از همت بالایتان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین