پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
معاون سیاسی، اجتماعی و سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با تکذیب خبر تغییر استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتصاب استانداران در هیئت دولت مصوب می‌شود نه در فضای مجازی.

شعار سال: سعید شبستری خیابانی با اشاره به خبر جعلی تغییر استاندار آذربایجان شرقی و انتصاب یکی از استانداران دولت یازدهم به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اینگونه تغییرات صرفا در هیئت دولت مطرح و تصویب می‌شود که تاکنون در دولت دوازدهم در مورد هیچ استانداری تصمیم‌گیری نشده است.

وی با بیان اینکه این شایعات مطرح شده در مورد تغییر استاندار آذربایجان شرقی و انتصاب به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور را تکذیب کرد و افزود: ممکن است مذاکرات و پیشنهاداتی برای مناصب مختلف صورت گرفته باشد ولی رد یا قبول هیچ پیشنهادی مورد تایید نیست.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: در شایعات فضای مجازی حکم استانداران را هم زده اند در حالی که بعد از تصویب هیئت دولت، باید حکم از سوی وزیر کشور صادر شود که چنین چیزی صحت ندارد.

وی ابراز داشت: برخی صرفا خواهان تحمیل تمایلات خود هستند و این را در قالب شایعات پیگیری می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 شهریور 96، کدمطلب:1513521، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین