پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
گفته می‌شود اکثر منتخبان شورای شهر بوشهر با ابقای میگلی‌نژاد در سمت شهردار بندر بوشهر موافق بوده و برخی نیز سکوت اختیار کرده‌اند که این نیز علامت رضاست!! این در حالیست که برخی از این منتخبان در نطق های تبلیغاتی خود به‌شدت از عملکرد شهرداری انتقاد داشته‌اند.

شعار سال: گفته می‌شود اکثر منتخبان شورای شهر بوشهر با ابقای میگلی‌نژاد در سمت شهردار بندر بوشهر موافق بوده و برخی نیز سکوت اختیار کرده‌اند که این نیز علامت رضاست!! این در حالیست که برخی از این منتخبان در نطق های تبلیغاتی خود به‌شدت از عملکرد شهرداری انتقاد داشته‌اند. در عین حال برخی پس از اعلام لیست امید، شهردار کنونی بندر بوشهر را پیروز پیش از اعلام نتیجه انتخابات می‌دانستند.

-از حلقه‌ نزدیک به روحانی شنیده می‌شود که قرار است هر استان لیست پیشنهادی پنج نفره‌ای را با محوریت رئیس ستاد مرکزی روحانی اعلام کنند تا از میان آنها یک نفر به‌عنوان استاندار انتخاب شود. در این میان، پیشنهاد آقای جادری و خادمی به عنوان استاندار بوشهر که پیش از این در رسانه‌ها منتشر شد نیز گفته می‌شود صرفا یک بازی رسانه‌ای از سوی حامیان آنها در استان بوده است. علاوه بر آن، تمام گزینه‌هایی همچون: اسماعیل تبادار، محمدباقر سعادت، مجید کنگانی، جوانشیر کدخداپور، عبدالله نادری و که تا به امروز از آنها در محافل خصوصی سیاسیون استان نام برده شده است، این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

-شنیده می‌شود که نماینده مرکز استان در مجلس به زودی یک دیدار خصوصی با اسحاق جهانگیری خواهد داشت. به احتمال زیاد این دیدار باهدف تغییر استاندار بوشهر صورت می‌گیرد و دیگر نمایندگان استان نیز احتمالا وی را در این دیدار همراهی خواهند کرد.

-اعتراضات معترضان به نتیجه انتخابات شورای شهر بندر بوشهر، علی‌رغم آنچه می‌پنداشتند تاکنون به جایی راه نبرده است و به گفته برخی فعالان سیاسی-اجتماعی، علت آن نیز عدم رعایت قوانین انتخابات از سوی اکثر معترضان در ایام تبلیغات بوده است. کما اینکه اغلب اسنادی که طی یک بسته اعتراضی به هیات اجرایی و نظارت تحویل داده شده، تخلفات خود آنان نیز بوده است.

شنیده می‌شود، یکی دیگر از دلایل عدم همراهی با معترضان، واردکردن تسویه حساب های شخصی علیه نماینده بوشهر به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات شورای شهر بوشهر بوده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی یارا، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1396، کد مطلب: -:www. yaranews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین