پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
با سپرس شدن انتخابات طی روزهای اخیر بازار گمانه‌زنی‌ها و البته شایعات در استان گرم بوده و در محافل مختلف خبرهایی مبنی بر تغییر و تحولات شنیده می‌شود که شاید برخی افراد نیز به فراخور ذائقه خود چنین مطالبی را در جامعه منتشر می‌کنند.

شعار سالبا پایان دوره چهار ساله ریاست جمهوری و شروع دوره دوم دولت روحانی، احتمال تغییرات در میان اعضای دولت از وزرا گرفته تا استانداران و فرمانداران بسیار بالا به نظر می رسد. بر همین اساس در استان کهگیلویه و بویراحمد گمانه زنی هایی صورت گرفته که از رفتن خادمی از این استان و جایگزینی آن به یکی از استانداران سابق سپرده خواهد شد. ضمن اینکه گویا خادمی گزینه مطرح شده برای استانداری بوشهر می باشد.

بر اساس شنیده‌ها سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از گزینه‌های جدی استانداری بوشهر است.

بر همین اساس طی روزهای اخیر بازار گمانه‌زنی‌ها و البته شایعات در استان گرم بوده و در محافل مختلف خبرهایی مبنی بر تغییر و تحولات شنیده می‌شود که شاید برخی افراد نیز به فراخور ذائقه خود چنین مطالبی را در جامعه منتشر می‌کنند.

اما طی چند روز اخیر در خصوص برخی از مناصب در استان صحبت‌های در گوشی زیادی شنیده شده است از جمله این که سید موسی خادمی که در گذشته سابقه خدمت در استان بوشهر را داشته در این دوره و بعد از یک حضور چهار ساله در کهگیلویه و بویراحمد به استان بوشهر رفته و مدیریت ارشد استانی را در جنوبی‌ترین استان ایران بر عهده می‌گیرد.

همچنین در این چند روز بسیار شنیده‌ایم که اسماعیل دوستی آخرین استاندار دولت اصلاحات که در دوره گذشته عضو شورای اسلامی شهر تهران بوده یکی از گزینه‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

همچنین شنیده‌ها پس از تغییر ترکیب شورای اسلامی شهر یاسوج حاکی از این است که کورش امیدی‌پور یکی از گزینه‌های جدی شهرداری یاسوج خواهد بود.

شنیده‌ایم که محمدعلی جاوید شهردار چهار سال گذشته شهر یاسوج نیز از گزینه‌های جدی برای پذیرفتن پست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است و یا این که مدیرکل امور شهری استانداری می‌شود.

این‌ها همه شنیده‌هایی است که طی روزهای اخیر به کرات در محافل مختلف شنیده شده و صحبت و سقم آن را باید در روزها و ماه‌های آینده نظاره‌گر بود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تابناک، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1396، کد مطلب: ۴۳۸۴۷۶:www. tabnakkohkiluye.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین