پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
نامه ای خطاب به غلامرضا تاجگردون نماینده باشت و گچساران ؛یکی از موانع مهمی که در این چهار سال پاشنه آشیل شما می شود وجود افرادی است که برای اثبات خودشان و دیده شدن به هر دلیلی ایجاد دشمنی و شکاف مابین همشهریان می کنند.

شعار سال:یکی از موانع مهمی که در این چهار سال پاشنه آشیل شما می شود وجود افرادی است که برای اثبات خودشان و دیده شدن به هر دلیلی ایجاد دشمنی و شکاف مابین همشهریان می کنند.

امروزی که این نامه به نگارش درآورده می شود اولا همه با هم با بیماری و بلایی که مابین زمینی بودن و سماوی بودن آن دعوا و جدلی برقرار است، دست و پنجه نرم می کنیم که تنها میتوانیم دعا و تضرع به جهت رفع این بیماری از سر مردمان کشورمان داشته باشیم. ثانیا قطعا مورد لطف حرف و حدیث ها و اذکار خیری! قرار خواهم گرفت.

اسفندماه را با پیروزی شما در انتخابات از سر گذراندیم و بعد از آن طبیعتا شرایطی باید فراهم گردد تا چهارسال آینده که شما ردای وکالت این مردم را بر تن دارید، فضایی برای زیست مسالمت آمیز ایجاد شود.

با همه اختلاف نظرها در تفکر و سلیقه و هر آنچه دلخوری هایی که در این سالها و منتهی به روز انتخابات ایجاد گردید، زمینه ای فراهم نمایید تا همه مردمان این دیار احساس موکل بودن به خود دهند. بالطبع می دانید این زمینه سازی صرفا با چرخش زبانی ایجاد نمی شود بلکه باید در عمل مشاهده گردد.

این اتفاق در دو حیطه و البته متقابلا، دور از دسترس نیست.اولین مورد زمینه سازی و آماده شدن شرایط ذهنی و فکری برای زندگی و زیست مسالمت آمیز برای تمامی شهروندان است.

در این مورد نباید هیچ شهروندی احساس کند اگر به عنوان مثال شرایطی ایجاد شد برای جذب و استخدام در اداره و یا سازمانی و گل سرسبد دل‌مشغولی ها، یعنی پتروشیمی گچساران، ذهنیتی برای هیچ کدام از آنان بوجود نیاید تا خود را تاجگردونی بدانند یا غیرتاجگردونی!.

اگر از سیستم مستقل بانکی و سفارشاتی که بابت دریافت وام و تسهیلات کم بهره به افراد خاص می گردد، بگذریم. این تلاش را داشته باشیم که اگر شهروندی احساس مشکل و گیرافتادن کارش در ادارات، نهاد یا سازمانی افتاد، تمام تلاش فکری او در پی باز نمودن این گره باشد نه اینکه دغدغه فکری اش تاجگردونی یا غیرتاجگردونی بودن مسئولان آنجا باشد.

دومین مورد و شاید سخت ترین مشکل و یا بهترین تصمیم درست برای شما، دور شدن، ترک گفتن و دور کردن برخی افراد و افکار در نزدیکی و یا گوشه و کنار خود است! فی المثل برخی افرادی که قول و قرار پستی از قبل گرفته اند برای نمایش قابلیتهای خودشان تا وقت مقتضی، تنها هنرشان زیرسوال بردن همه تلاشهای گذشته! به علاوه چاشنی تعریف و تمجیدهای مشمئزکننده از شما می باشد! یا آن یکی خبرنگار و پیمانکار هم به جای نشان دادن پیشرفت و واقعیت‌های پروژه ها، دست به تمجید اغراق آمیز می زنند و از رسالت خود دور میشوند!

یکی از موانع مهمی که در این چهار سال پاشنه آشیل شما می شود وجود افرادی است که برای اثبات خودشان و دیده شدن به هر دلیلی ایجاد دشمنی و شکاف مابین همشهریان می کنند. افرادی که اثبات خودشان را در اغراق گویی ها و غبارآلود کردن چشم انداز واقعیت ها، می بینند، اولا باعث لوث شدن هر تلاش و فعالیتی می شوند، ثانیا مابین مخالفین فکری شما و اکثریت همشهریان ایجاد شکاف می کنند! که گاها شاید خود شما هم ناچارا چشم بر این موارد می بندید.

اختلافات فکری و سلیقه ای که جزیی جداناپذیر از یک جامعه پویاست، جای خود، اما موانعی هم که به دلیل برخی ناملایماتی که بعضا افرادی فقط برای دیده شدن و اثبات خودشان به شما، البته جایگاه شما!!! بوجود می آورند ضدیتی آشکار با زیست مسالمت آمیز در چهار سال آینده خواهد داشت.

چهار سالی که زمانی بس طولانیست و می توان با وجود همه آن اختلافات و به دور از شکاف های شهروندی، ید واحده ای شد برای پیشبرد و پیشرفت این دیار.

در پایان، دیگربار یادآور شویم، خواسته و یا ناخواسته، از ظن افراد مختلف، نماینده چهارساله این شهر هستید و با تمام ذهنیت‌های متضاد شهروندی، شرایطی برای همکاری همه جانبه برای پیشرفت این دیار بوجود آورید تا هر شهروند حتی در صورت مخالفت فکری با شما مشاور شما گردد و همچنین زمینه سازی برای پرشدن شکاف اختلافات، قاعدتا باید ایجاد شود، بنابراین این امر همکاری و همفکری متقابلی از سوی همگان را می طلبد.

مصطفی جوزانی

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:21فروردین1399،کد خبر:156383،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین