پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کیوان آشنا در خصوص اظهاراتی در رابطه با انتخاب فرج زاده از سوی برخی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار جدید یاسوج گفت: فرج زاده از دوستان و انسان توانمند و فرهیخته ای است اما در خصوص واگذاری مسوولیت شهرداری به وی صحبت و مبحثی تاکنون در شورای شهر مطرح نشده است .
شعارسال: کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج به خبرهای منتشر شده در خصوص تغییر شهردار این شهر واکنش نشان داد و گفت : تا کنون چنین بحثی در شورای شهر مطرح نشده است.
 
عضو شورای شهر یاسوج در خصوص اظهاراتی مبنی بر تغییر شهردار یاسوج گفت: نستهن مقدم به عنوان شهردار یاسوج در مسوولیت خود ماندگار هستند.
 
کیوان آشنا در خصوص اظهاراتی در رابطه با انتخاب فرج زاده از سوی برخی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار جدید یاسوج گفت: فرج زاده از دوستان و انسان توانمند و فرهیخته ای است اما در خصوص واگذاری مسوولیت شهرداری به وی صحبت و مبحثی تاکنون در شورای شهر  مطرح نشده است .
 
وی اظهار داشت : روال عزل و استیضاح شهردار بر اساس قانون بوده  و اگر قرار است تصمیمی بر عزل یا استیضاح شهردار باشد باید در جلسه شورا مطرح شود.
 
آشنا در ادامه با بیان اینکه : طرح عزل و استیضاح شهردار  ممکن است با یک یا  چند رای صورت گیرد گفت : تا کنون نشستی در شورای شهر مبنی بر استیضاح و یا عزل شهردار یاسوج گرفته نشده است.
 
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح سوال از  شهردار شهر یاسوج  خاطر نشان کرد: طرح سوال از شهردار در سال گذشته صورت گرفت و با برگزاری چند جلسه  پاسخ ها  از شهردار دریافت شد.
 
وی همچنین تصریح کرد :با وجود عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر در جلسات ،در نهایت پاسخ ها از سوی شهردار دریافت شد.
 
کیوان آشنا گفت: مهمترین مقوله طرح سوال زمانی است که وقتی از شهردار در خواستی صورت می گیرد و وصول نمی شود طرح سوال انجام می گیرد، از طرفی باید دید این درخواست شخصی یا عمومی بوده که با آمدن همکاران این موضوعات بررسی می شود.
 
عضو شورای شهر در خصوص نقش اقلیت و اکثریت در طرح سوال، استیضاح و یا انتخاب شهردار جدید، بیان کرد: در موضوع انتخاب شهردار جدید، بعید می دانم اتفاق خاصی بیفتد زیرا انتخاب شهردار روال قانونی و طرح سوال نیز رویه خاص خود را دارد
 
وی در ادامه گفت : رای شهروندان حرمت دارد و بر اساس قانون اگر نواقصی نیز وجود داشته باشد باید بررسی و مطرح شود تا بعد از آن تصمیم گیری ها برای استیضاح ، عزل و یا طرح سوال  انجام شود .
 
آشنا همچنین اذعان داشت ، اقلیت و اکثریت برای من معنایی ندارد چرا که مردم و خدمات دهی مناسب به شهروندان مهمترین اولویت است و این اصطلاح را هرگز قبول ندارم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس ،تاریخ انتشار:  18 فروردین    1399،کدخبر  :  156215  ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین