پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۷
چطور ممکن است در همین یکماه اول یکی از مهمترین معاونتهای استانداری تعیین تکلیف شود؟ مگر آنکه از قبل مراحلش طی شده باشد و قطعا بدون رضایت استاندار جدید بازهم این انتصاب شکل نمیگرفت. آذر صفایی نیا پیش از انتصاب بعنوان معاون منابع انسانی استانداری، در کارنامه مسئولیتی خود مدیرکلی امور بانوان استانداری و سرپرستی شهرداری یاسوج را دارد.

شعار سال: آذر صفایی نیا پیش از انتصاب بعنوان معاون منابع انسانی استانداری، در کارنامه مسئولیتی خود مدیرکلی امور بانوان استانداری و سرپرستی شهرداری یاسوج را دارد.

بنظر می رسد تکلیف دیکته شده کلانتری برای انتصابات در استان شروع شد و عملا دیگر باید تا آخر قضیه را خواند، چیزی که کلانتری در جلسات قرائت می کند در عمل هم خوانی ندارد و مشخص نیست پشت پرده انتصابات در استان چگونه شکل میگیرد.

چطور ممکن است در همین یکماه اول یکی از مهمترین معاونتهای استانداری تعیین تکلیف شود؟ مگر آنکه از قبل مراحلش طی شده باشد و قطعا بدون رضایت استاندار جدید بازهم این انتصاب شکل نمیگرفت.

اگر نگاهی به عملکرد آذر صفایی نیا در دوران مدیرکلی اموربانوان استانداری داشته باشیم، مردم قضاوت خوبی می توانند داشته باشند:

مدعای این موضوع آمار بالای خودکشی زنان در دیشموک است، چه راهکاری ارایه شد؟

در حوزه تسهیلات خرد به زنان چه برنامه هایی ارایه شد؟

آمار زنان در بعد آسیب های اجتماعی چطور بود و الان چگونه است؟

حال اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به دوران سرپرستی صفایی نیا در سمت سرپرستی شهرداری یاسوج هم داشته باشیم فقط کافیست این دو مصاحبه بازخوانی شوند:

در وهله اول مصاحبه شهردار یاسوج در خصوص استخدامی های دوران آذر صفایی را بخوانیم:

نستهن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بنا ندارم به اینکه در گذشته در شهرداری یاسوج چه گذشت ورود کنم ولی در زمینه استخدام نیروهای بدون ضابطه به صورت شرکتی در دو روز اول دوران سرپرستی شهرداری بی تفاوت نیستم.

وی عنوان کرد: در روزهای اول انتخاب سرپرستی شهرداری یاسوج 28 نیروی شرکتی جذب بدنه این نهاد مردمی شده که به نوعی اقدامات آن‌ها در دوران شهردار سابق انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری استان نیز در همین باره گفته بود:

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهرداری یاسوج، مرکز استان خاطرنشان کرد: در روزهای آخر مسئولیت شهردار سابق یاسوج نزدیک به 30 نفر به عنوان نیروی شرکتی در واحدهای مختلف شهرداری مشغول بکار شدند که نظر دفتر شهری استانداری، اخراج تمام این نیروهاست. هنوز آمار دقیق این نیروها مشخص نیست. برآورد اولیه، تعداد این نیروهای خدماتی و اداری بیش از 100 نیرو را نشان می دهد که 30 نفر نیرو تنها در شهرداری یاسوج بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 20مرداد 98، کد خبر: 135187، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین