پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
ایلامی رفت و یزدانپناه جانشین او در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شد در حالی که انتظارات و توقعات از مدیر جدید بسیار بالاست.

شعارسال:آن گونه که رسانه‌ها اعلام کردند و تیتر بالاخره ایلامی رفت را زدند عمر کوتاه مدت مدیریت اورنگ ایلامی بر مسند مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تمام شد.

اورنگ ایلامی در طول مدتی که مدیریت دانشگاه را بر عهده داشت شاید به گزافه نگفته باشیم که سخت‌ترین لحظات عمر خود را سپری کرد چرا که در همین مدت کوتاه همواره در برزخ ماندن و رفتن قرار داشت و بیش از آن که بتواند برای مشکلات دانشگاه چاره‌‌اندیشی کند در این برزخ قرار داشت که عاقبت می‌رود یا می‌ماند.

سرانجام با حکم وزیر بهداشت دکتر جوان جای خود را به پرویز یزدان‌پناه تقریبا با تجربه داد همانی که از ماه‌ها پیش مدیریتش بر دانشگاه علوم پزشکی مشخص و مسجل شده بود.

با رفتن ایلامی اکنون یزدان‌پناه در همین مدت اندک باقی مانده دو سال از دولت کنونی با چالش‌های زیادی روبروست از یک طرف باید نمایندگان را از خود راضی نگه دارد و از سوی دیگر جامعه بزرگ بهداشت و درمان استان و مشکلات ریز و درشتی را که دارند مد نظر قرار دهد و همچنین بسیاری از زیرساخت‌های نیمه تمام دانشگاه را پی‌گیری کرده و به سرانجام برساند.

او در مدت شش و یا هفت ماهی که به انتخابات باقی مانده باید پاسخگوی درخواست‌های نمایندگان هم باشد و از سوی دیگر باید فکری به حال مطالبات همکاران خود کند و در یک قلم می‌بایست تکلیف آن 70 تا 80 نفری که در بیمارستان بزرگ شهید جلیل یاسوج عاطل و باطل بدون هیچ گونه حقوقی شب عید را سپری کردند، بدهد.

یزدانپناه همچنین در سال منتهی به انتخابات باید در چینش‌های خود به یقین درخواست‌ها و انتظارات کوچک و بزرگ نمایندگان فعلی را هم برآورده کند درخواست‌ها و انتظاراتی که از حد تصور فراتر است.

 هر چند ممکن است انتصاب‌ها در نوع خود و در ابتدای کار نوعی حلاوت برای مدیر گماشته شده داشته باشد اما در ادامه راه مشکلات ریز و درشت خواب و زندگی را بر مدیر سخت و دشوار می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار19 اردبیهشت 98، کدخبر: 13980219000076، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین