پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
رئیس مرکز ام.آر.آی کوثر یاسوج گفت: تا زمانی که مشکل صدور مجوز برای مسئول فنی این مرکز صادر نشود آن را تعطیل می کنیم.مدحتی گفت: افتتاح این مرکز باعث شد که بیش از 80 درصد بیمارانی که به انجام ام آر آی احتیاج داشتند دیگر لازم نباشد به استان های همجوار بروند و در شهر خودشان این خدمات را دریافت کنند اما وضعیت کنونی باعث می شود که بار دیگر بیماران استان برای حداقل های درمانی راهی شهر های مجاور شوند.

شعار سال: رئیس مرکز ام. آر. آی کوثر یاسوج در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص تعطیلی این مرکز گفت: تنها مرکز MRI استان که تا کنون به عنوان برند درمانی استان طی ۱۲ سال ارایه خدمت می دهد که با عدم همکاری درمان و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به مجوز های لازم در آینده تعطیل می شود.

مدحتی گفت: افتتاح این مرکز باعث شد که بیش از 80 درصد بیمارانی که به انجام ام آر آی احتیاج داشتند دیگر لازم نباشد به استان های همجوار بروند و در شهر خودشان این خدمات را دریافت کنند اما وضعیت کنونی باعث می شود که بار دیگر بیماران استان برای حداقل های درمانی راهی شهر های مجاور شوند.

رئیس مرکز ام.آر.آی کوثر یاسوج تصریح کرد: متاسفانه نگاه های کوچک و سلیقه ای نسبت به درمان و سلامت استان وجود دارد به گونه ای که دانشگاه علوم پزشکی به جای اینکه گوی مسیر را برای ارائه خدمات درمانی به مردم تسهیل کند با تغییر صندلی های مدیریتی هم تغییر راهبرد نداد.

مدحتی عنوان کرد: این مرکز با سرمایه گذاری صد درصد خصوصی راه اندازی شد و توانسته است با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و با تعرفه دولتی رضایت مراجعین و بیماران را جلب کند.

وی ادامه داد: اما دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان استان علارغم اینکه مدارک و مستندات کافی وجود دارد از صدور پروانه بهره برداری و مسئول فنی امتناع می ورزد و به جهت توجه عدم همکاری خود اقدام به صدور گزارشات خلاف واقع و بعضا تغییر مستدات می کند که در این اقدام غرض ورزی مشهود است که به دور از شان یک اداره دولتی و دانشگاهی است.

رئیس مرکز ام.آر.آی کوثر یاسوج افزود: از مسئولان استان تقاضا داریم که این موضوع را پیگیری کنند این مرکز به جهت رفاه حال بیماران تا کنون خدمات خود را با وجود مشکلات با تعرفه دولتی ارائه کرده است، اما به دلیل ترس از مشکلات پیش بینی نشده قانونی و مدنی و علی رغم میل باطنی از امروز تا رفع مشکل مطرح شده این مرکز تعطیل می شود.

وی گفت: ما قصد داشتیم که در کنار مرکز ام آر.آی یاسوج مرکز پزشکی هسته ای را نیز راه اندازی کنیم و از طرفی مرکز دیالیز ما نیز تکمیل شده است و آماده بهره برداری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار19مرداد 98، کد خبر: 135124، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین