پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۲۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه گودرزی معاون توسعه ورزش و محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت با حضور در شهر سی سخت از نزدیک با مربیان و کادر تیم ملی و ملی پوشان تیم هوپس پسران کشور دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال:علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه گودرزی معاون توسعه ورزش و محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت با حضور در شهر سی سخت از نزدیک با مربیان و کادر تیم ملی و ملی پوشان تیم هوپس پسران کشور دیدار و گفتگو کرد.
 به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه گودرزی معاون توسعه ورزش و محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت با حضور در شهر سی سخت از نزدیک با مربیان و کادر تیم ملی و ملی پوشان تیم هوپس پسران کشور دیدار و گفتگو کرد.
پیمان خضوعی ،رئیس هیات تنیس روی میز کهگیلویه وبویراحمد و سرپرست اردوی تیم هوپس پسران کشور در این بازدید ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل و مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در برگزاری و برپایی این اردو اظهار داشت :این اردو از 25الی 29شهریورماه با حضور 24ملی پوش کشور و استان در حال برگزاریست .
خضوعی ،برگزاری این اردو را زمینه ارتقاء و رشد تنیس روی میز کهگیلویه وبویراحمد دانست و اظهار امیدواری کرد با ظرفیت و پتانسیل موجود در تنیس روی میز استان امکان برگزاری رقابتهای کشوری و میزبانی سایر ملی پوشان تنیس روی میز در استان و شهر سی سخت مهیاست.
شیشه گرا ،سرمربی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسران کشور از حضور علوی مدیر کل و معاونین در این اردو تقدیر کرد و ضمن تشکر از زحمات خضوعی رئیس هیات تنیس روی میز استان ،ورزشکاران هیات تنیس روی میز کهگیلویه بویراحمد را دارای ظرفیت و پتانسیل خوب ارزیابی و از میزبانی خوب و شایسته استان و شهر سی سخت تقدیر کرد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن خیر مقدم به مربیان و بازیکنان تیم ملی هوپس کشور،اظهار امیدواری کرد شهر سی سخت میزبان شایسته ای در این اردو بوده باشد.
سید محمد تقی علوی ،از زحمات شبانه روزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا ،رئیس و اعضای تنیس روی میز استان و شهرستان دنا در برپایی و برگزاری این اردو تقدیر و از حمایت و اعتماد ریاست فدراسیون تنیس روی میز کشور در برگزاری این اردو تقدیرو از آمادگی استان در برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور و اردوی های تیم ملی خبر داد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،تاریخ انتشار:30شهریور1398،کدخبر:1819622،news.msy.gov.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
مسئولان عزیز بازدید میکنن که با مشکلات قشنگ رو به رو بشن که مطمئن باشن مشکل هست و اینا حل نکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
این بازدید ها ایا راه به جایی هم داره یا فقط برای به به چه سری چه دمی صورت میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین