پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
شهردار لیکک: وظیفه ما مسئولان این است که در شرایط کنونی با خدمتگزاری صادقانه و جهادی روحیه امید را به جامعه تزریق کنیم.

شعارسال: به نقل از آوای ماغر؛ مراسم افتتاحیه کانال هدایت سیلاب های فصلی جنب اداره برق شهر لیکک ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در خروجی این شهر برگزار شد.

شهردار لیکک در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت، گفت: این پروژه به نمایندگی از پروژه های جدولگذاری و احداث کانالهای سطح شهر لیکک به بهره برداری می رسد.

سید عبدالستار تقوی تصریح کرد:اعتبار پروژه 618 میلیون تومان می باشد که از بخشی از آن از محل تملک دارایی های سرمایه ای استانی و بخشی دیگر از سرمایه های داخلی شهرداری لیکک تامین شد.

وی تصریح کرد:در سال گذشته 10 هزار متر جدول گذاری در سطح شهر لیکک کار شد.

تقوی افزود:همچنین در یکسال گذشته 120 هزار متر زیرسازی و تعریض خیابان های سطح شهر لیکک را داشتیم.

شهردار لیکک در پایان با تقدیر از حضور نماینده بهمئی در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار در این مراسم افتتاحیه، گفت: وظیفه ما مسئولان این است که در شرایط کنونی با خدمتگزاری صادقانه و جهادی روحیه امید را به جامعه تزریق کنیم.












ساختمان پایگاه جامع سلامت شهر لیکک ظهر امروز با حضور نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی و معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی در این آیین افتتاحیه با گرامیداشت هفته دولت، از نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بابت پیگیری و رفع مشکلات حوزه سلامت شهرستان در سطح وزارت بهداشت و درمان کشور تقدیر ویژه کرد.

علی آبشنگ گفت: دولت در راستای کاهش پرداخت از جیب مردم و تجهیز مراکز و بیمارستانهای سراسر کشور، توجه ویژه به بخش نیروی انسانی و اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم در سالهای اخیر گام‌های بلندی برداشت.

وی افزود: در این راستا سهم شهرستان بهمئی از این خدمات یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، نوسازی خانه های بهداشت شهرستان و احداث پایگاه های جامع سلامت ، تجهیز اورژانس های شهرستان به امکانات روز، ساخت و تجهیز خانه های بهداشتی، احداث خانه پزشک و توجه به نیروی انسانی می باشد.

آبشنگ خاطرنشان کرد: پایگاه جامع سلامت کت بهمئی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امروز هم پایگاه جامع سلامت شهری لیکک با ۲۲۰ متر زیربنا و اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

وی گفت: در این پایگاه خدمات روانشناسی، تغذیه و سلامت به مردم بخصوص قشر سالمندان، زنان باردار و بیماران مراقبتی و خدمات بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای ارائه می شود.

عزیز فیلی،معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دراین مراسم از پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد.
















چند طرح اشتغالزایی حوزه کشاورزی شهرستان بهمئی با حضور معاون امور عمرانی استانداری و نمانیده بهمئی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی همزمان با روزهای پایانی هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح شد.

مسئولان در این مراسم ابتدا پروژه احداث گلخانه کشت صیفی و سبزیجات را کلنگ زنی کردند.

رئیس جهاد کشاورزی بهمئی اعتبار این طرح را بیش از 54 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این اعتبار از محل صندوق روستائیان و عشایر کشور تامین می شود که متقاضیان با ثبت نام در سامانه کارا موفق به اخذ مجوز آن شدند.

بیت اله بدرقه تصریح کرد:در مجتمع گلخانه ای شهرستان در مجوع ظرفیت احداث 19 واحد گلخانه ای دیگر وجود دارد که هم اکنون این طرح به نمایندگی از 6 طرح دیگر کلنگ زنی می شود و بقیه آنها به زودی شروع بکار می کنند.

وی در ادامه گفت: در این واحد های گلخانه ای در مجموع 24 نفر شاغل می شوند.

بدرقه افزود:با احداث گلخانه صیفی و سبزی که برای اولین بار در سطح شهرستان بهمئی احداث می شود، برآورد می شود که نیاز شهرستان های بهمئی و بهبهان در حوزه سبزی و صیفی تامین شود.

مسئولان در ادامه یک واحد گلخانه ای دیگر را افتتاح کردند که قرار است به عنوان اولین تولید کننده نهال در شهرستان فعالیت کند.

رئیس جهاد کشاورزی بهمئی در مراسم افتتاحیه این واحد تولیدی گفت:این گلخانه سالانه به طور میانگین ظرفیت تولید 300 هزار نهال را دارد که با این وضعیت توان تامین نهال شهرستان و حتی صادرات نهال به استان های همجوار را هم دارا می باشد.

وی افزود: ما در هفته دولت کلنگ زنی یک واحد تولیدی پرورش بلدرچین، سه واحد گوساله گوشتی، 1 واحد مرغداری تخم گذار و 1 واحد مزرعه پرورش ماهی گرمابی را داریم که اعتبار بیشتر این طرح های تولیدی از محل تسهیلات فراگیر روستائیان و عشایر کشور می باشد.

نماینده بهمئی در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش جهاد کشاورزی بهمئی و اداره کل جهاد کشاورزی استان به دلیل جذب اعتبار از سامانه کارا، گفت: به نظر بنده یکی از بهترین راه های فرار از محرومیت و بیکار در چنین شرایط اقتصادی، روی آوردن افراد به مشاغل تولیدی کشاورزی است.

عدل هاشمی پور خاطرنشان کرد:اگر به استان یزد به عنوان یک استان توسعه یافته در کشور سفری داشته باشیم، می بینیم که از ورودی تا خروجی این شهر و حتی در کویرهای اطراف آن امثال این طرح های تولیدی فعال است و افراد زیادی در آنها مشغول فعالیت اقتصادی هستند.

هاشمی پور از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا برای جذب بیشتر متقاضیان استفاده از تسهیلات فراگیر، بروکراسی اداری را به حداقل برسانند و نسبت به دریافت وثایق بانکی از وام گیرندگان سخت گیری نکنند.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که به میمنت تقارن عید غدیر خم با هفته دولت، مجتمع گلخانه ای قلات بهمئی به نام مجتمع گلخانه ای غدیر مزین شود که معاون امور عمرانی استاندار و فرماندار بهمئی با پیشنهاد هاشمی پور موافقت کردند.




















سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 9 شهریور 97، کدمطلب: 110381،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین