پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
مهمترین و پربازدیدترین گزارش ها و اخباری که روز گذشته بر روی خروجی صبح زاگرس قرار گرفت را می توانید در این بسته خبری مطالعه کنید.

شعارسال: به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مهمترین و پربازدیدترین گزارش ها و اخباری که روز گذشته بر روی خروجی صبح زاگرس قرار گرفت را می توانید در این بسته خبری مطالعه کنید.

#قلم_گزینشی کار دست استاندار داد:

تکرار وعده ها؛ تنها خروجی روز خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار

نشست روز خبرنگار در مرکز استان در حالی برگزار شد که تعداد قابل توجهی از خبرنگاران هم استانی بدلیل برخی موضوعات از جمله: دعوت گزینشی خبرنگاران در جلسات استانداری، در این جلسه حضور نیافته بودند.

********************************

توضیحات مدیرکل آموزش و پرورش استان درباره آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان/دانش آموزانی که از " آی کیو " غافل شدند

زارع پور: طراحی سوالات و تصحیح آن ها بر عهده مرکز استعدادهای درخشان است و ما فقط برگزار کننده این آزمون بودیم و تصمیم نهایی بر عهده آن هاست.

********************************

در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مطرح شد:

انقلاب اسلامی مقتدر مظلوم است/کسانی خجالت بکشند که با وعده های بزرگ آمدند اما طبق وعده ها جلو نرفتند/نمی شود مفت ادعای دین کرد

دشمنان همیشه به دنبال نابودی نظام بودند و با نقشه های مختلف و تحریم های ظالمانه به دنبال جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی هستند و اینکه بگویند این نظام کارآمد نیست اما همیشه نقشه های آنها نقش بر آب شده است و نظام همچنان با اقتدار است.

********************************

با افتتاح پروژه تامین آب آشامیدنی:

سپاه فتح پیشتاز در محرومیت زدایی منطقه سیلاب و کلوار بویراحمد/نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردم محرومترین نقطه استان+تصاویر

به دلیل دور افتاده بودن و همچنین عدم داشتن راه دسترسی مناسب و خاکی بودن، از داشتن لوله کشی آب محروم بوده اند به همین دلیل به منظور تهیه آب سختی های بسیاری را به جان بخرند و مسافت زیادی را طی کنند اما اکنون طرح تامین آب این روستا به افتتاح رسید.

********************************

تاجگردون در نشست با خبرنگاران:

سعی کردم به اختلافات شورا وشهردارگچساران پایان دهم/ترسی از حضور کسی درانتخابات ندارم/سید قدرت شکست خورد!

تاجگردون گفت:موضوع اختلاف اعضای شورا با شهرداربه دراز کشیده ولی اگر خواستند من با آنها مشورت می کنم، به شدت نگران وضعیت مردم شهر هستم قصدم برای وساطت بوده ولی ۱۰ روزی می‌شود که سعی کردم مسائل را به حداقل برسانم، ولی موفق نشدم، دود این اختلافات به چشم مردم شهر می‌رود اما امیدوارم این موضوع هر چه زودتر برطرف شود.

********************************

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 19 مرداد 97، کدمطلب: 109823،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین