پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
مهمترین و پربازدیدترین گزارش ها و اخباری که هفته گذشته بر روی خروجی صبح زاگرس قرار گرفت را می توانید در این بسته خبری مطالعه کنید.

شعارسال: مهمترین و پربازدیدترین گزارش ها و اخباری که هفته گذشته بر روی خروجی صبح زاگرس قرار گرفت را می توانید در این بسته خبری مطالعه کنید.

به مناسبت سالروز شهادت سید علی اندرزگو؛

مرد هزارچهره تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی/شهیدی که خواب را از چشمان خاندان پهلوی ربوده بود+تصاویر

روز دوم شهریور ۱۳۵۷ رژیم شاهنشاهی به شدت در تعقیب او بود و اندرزگو مجبور شد که مداوم جابجا شود تا نتوانند او را ردیابی کنند.این عنصر انقلابی برای این که مورد شناسایی ساواک قرار نگیرد، با نام‏های مستعار و قیافه‌‏های متفاوت خودش را نشان می‌داد.

*******************************

گزارش ویژه؛

مسیرهای ورودی پایتخت طبیعت همچنان در پیچ و خم دست اندازها/مستنداتی که نشان می دهد شهرداری یاسوج باید دست به کار شود+تصاویر

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد که به زیبای هر چه تمام تر در میان رشته کوه های زاگرس سر برآورد، با وجود همه ی مواهب طبیعی و طبیعت بکر و استثنایی ، همچنان در بسیاری از امورات و زیرساخت های شهری با مشکلات بسیاری روبه روست .


*******************************

در گفتگوی اختصاصی صبح زاگرس با غریق نجات بسیجی مطرح شد؛

حضور من در آن ساعت برای نجات این دختر جوان " قسمت " بود/امکانات مناسب گردشگری در منطقه چیتاب وجود ندارد

روز جمعه حدود ساعت ۴بعد از ظهر در بند انحرافی جوزار چیتاب ،دختر جوانی به علت عدم رعایت مسائل ایمنی و نداشتن مهارت در شنا ،در حال غرق شدن بود که توسط حامد پارسه از بسیجیان این منطقه نجات یافت.

*******************************

انعکاس" زندگی جاریست"/

تصاویری متفاوت از زندگی روزمره در بام نفت ایران

این پایگاه خبری تحلیلی در گزارشی، ابعاد مختلف زندگی روزمره مردم گچساران را به تصویر کشیده است.

*******************************

عدل هاشمی پور:

پیمانکاران راه و شهرسازی حتی بیل دستی هم ندارند/علیمردانی و علوی را به بهمئی بکشانید و در فرمانداری را بر آن ها ببندید تا کار کنند!

مدیران کل ورزش و جوانان و راه و شهرسازی را به بهمئی بکشان و در دروازه فرمانداری را بر روی آنها ببند، تا تکلیف چمن های مصنوعی را حل نکنند رهایشان نکن ؛جنابعالی فرمانداری و این قدرت را داری.

*******************************

در گفتگوی اختصاصی با صبح زاگرس؛

توضیحات شهردار یاسوج در خصوص انتقال اشتباهی یک جسد

مقدم: دو جسد در سردخانه بود پیکر این خانم مجوز سردخانه نداشت اما به دلیل اینکه همراهان خیلی اصرار کردند که مسیرشان طولانی است غسل را هم انجام دادند و قرار نبود در سردخانه نگهداری شود که به دلیل اصرار کردن این کار را انجام دادند.

*******************************

بررسی وضعیت نوشت افزارهای ایرانی در بازار یاسوج؛

گلایه بازاریان از گرانی و کمبود نوشت افزار ایرانی در بازار/نتوانستیم شخصیت های بزرگ را به کودکانمان نشان دهیم+تصاویر

فصل پاییز نزدیک است و برای بررسی وضعیت نوشت افزارهای ایرانی به بازار یاسوج رفتیم و پای درد و دل فروشندگان نشستیم.

*******************************

اندرحکایات شورای شهر یاسوج؛

خداحافظی هدایت اکبری با کرسی ریاست شورا/کاندیداتوری برای مجلس یا جوانگرایی؛هدف بزرگ اکبری چه بود؟

هدایت اکبری ضمن اعلام خداحافظی از کرسی ریاست شورای شهر یاسوج ، هدف خود را میدان دادن به جوانان اعلام کرده است در حالی که گمانه زنی هایی برای حضوراو در انتخابات مجلس شنیده می شود.

*******************************

در بیانیه قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی مطرح شد؛

آقای مزارعی اسامی مدیرانی که استخدام فامیلی و فله‌ای کردند را منتشر کنید / اشراف کامل جریان دانشجویی بر مفتوح بودن پرونده‌های مدیران متخلف / با زمین خواری برخی مدیران در سی‌سخت و یاسوج برخورد شود!

اشراف کامل جریان دانشجویی بر مفتوح بودن پرونده‌های مدیرانی که جایگاه خود را دستاویز منافع شخصی و گروهی خاصه در استخدام‌های فامیلی و فله‌ای کردند، خواهانیم تا حد ممکن نسبت به اعلام اسامی مدیرانی که حکم قطعی آنها صادر شده است، اقدام نمائید تا مردم به جدیت برخورد دستگاه‌های نظارتی اعتماد کنند.

*******************************

جانشین سپاه فتح استان:

رسالت خبریتان را فدای جناح بندی ها و تمجیدهای فانتزی نکنید/انتخاب گزینشی رسانه ها در جلسات استان محکوم به شکست است!

سرهنگ انصاری: رسانه ای که بتواند افراد زیادی را به انقلاب جذب کند، موفق خواهد بود، انتخاب گزینشی رسانه ها در جلسات محکوم به شکست است که باعث مسمومیت فضای رسانه ای در کشور و‌ استان می شود،لذا درب جلسات باید برای همه رسانه ها با نگاه های مختلف باز باشد.

*******************************

ضعف اطلاع رسانی موثر اقدامات دولت در کهگیلویه و بویراحمد صدای مجری مشهور کهگیلویه و بویراحمدی را درآورد/احمدی گمنام ترین استاندار تاریخ استان!+تصویر

بعضی افراد هستند که اخبار را از طریق #فضای_مجازی (راست یا دروغ) پیگیری میکنند اما نیاز هست #روابط_عمومی استانداری که متاسفانه خبرهاش را کمتر میبینم دراین زمینه قدم یا قدمهایی بردارند.

*******************************

ازدواجی به سبک علوی و فاطمی در یاسوج/حسینیه ای که عاشقان ثارالله را به خانه بخت فرستاد+تصاویر

حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج در روز عید غدیرخم میزبان زوج های جوانی بود که درس ازدواج را از سیره علوی و فاطمی مشق کردند و راهی خانه بخت شدند.

****************************



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب: 110418،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین