پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
باتوجه به انتشار خبر نمای چندصدمیلیونی اداره حمل و نقل جاده ای استان و واکنش شهروندان، معاون عمرانی استاندار به این موضوع ورود و توضیحاتی را بیان کرد.عزیز فیلی گفت: پس از ورود به موضوع تغییر نمای ساختمان اداره حمل و نقل مشخص شد که هزینه آن از محل اعتبارات کشور این سازمان بوده است و هیچ گونه بودجه جداگانه به آن اختصاص نیافته است.

شعار سال: باتوجه به انتشار خبر جنجالی نمای چندصدمیلیونی اداره حمل و نقل جاده استان در رسانه ها و واکنش شهروندان، معاون عمرانی استاندار به این موضوع ورود و توضیحاتی را بیان کرد.

طبق شواهد عینی مدتی است که اداره ی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تصمیم به تغییر نمای ساختمان خود کرده است که با هزینه ای چند صد میلیونی همراه بوده و این موضوع سبب نارضایتی بسیاری از مردم شده است.

عزیز فیلی گفت: پس از ورود به موضوع تغییر نمای ساختمان اداره حمل و نقل مشخص شد که هزینه آن از محل اعتبارات کشور این سازمان بوده است و هیچ گونه بودجه جداگانه به آن اختصاص نیافته است.

وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم، تغییر نمای این ساختمان غیر ضروری تلقی شده و تذکرات کتبی به اداره مربوطه داده شده است.

معاون عمرانی استاندار افزود: همچنین به این اداره اعلام شده است که اگر ظرف مدت زمان معین این کار را به اتمام نرسانند نیز با آنها برخورد جدی صورت می گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس تاریخ انتشار 24آبان 97، کدخبر: 112629، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین