پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم هدایت هدفمند تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان به سوی ایجاد مشاغل نوین از جمله در حوزه فناوری اطلاعات، صنایع تبدیلی و گردشگری تأکید کرد.

شعارسال: علی محمد احمدی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان نباید دچار کمترین انحراف شود و لازم است طوری برنامه ریزی کرد که ایجاد شغل پایدار را به همراه داشته باشد.

وی افزود: برنامه ریزی ها به نحوی باشد که سهم امسال کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به طور کامل جذب و هزینه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشتغالزایی را یکی از اولویت های مهم کاری مسئولان کشور و این استان دانست و بیان کرد: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان به افرادی که دغدغه تولید و اشتغال داشته و دارای صلاحیت، اراده و انگیزه کافی نیز باشند پرداخت شود.

احمدی عنوان کرد: برخی افراد سودجو در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نرخ سود 6 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به دنبال دریافت و هزینه کردن این تسهیلات در دیگر امور هستند که باید برخورد جدی با آنان شود.

وی ابراز داشت: دستورالعمل های مربوط به نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از سوی دولت به بانک های عامل کشور ابلاغ شده و چنانچه بانک های کهگیلویه و بویراحمد خلاف آن عمل کنند توبیخ خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون 560 میلیارد ریال معادل 53 درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان پرداخت شده و استان نیز به طور میانگین دارای رتبه 9 کشوری است.

پروانه نیک مرام اظهار داشت: سهم سال 1397 کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری 2 هزار و 140 میلیارد ریال است که مرحله نخست آن شامل یک هزار و 70 میلیارد ریال اوایل امسال جذب شد و مرحله دوم نیز به همین میزان تا حدود یک ماه آینده جذب می شود.

وی افزود: چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد به مدت پنج روز و از 19 تا 23 آبان امسال با همکاری دانشگاه جامع علمی، کاربردی این استان در شهر یاسوج برپا می شود.

نیک مرام بیان کرد: مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه شامل معرفی انواع مشاغل و شناسایی فرصت های شغلی محلی و منطقه ای است.

وی عنوان کرد: سه کمیته در دانشگاه جامع علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد برای برپایی این نمایشگاه ایجاد و راه اندازی شده که شامل علمی، اجرایی و تبلیغات است.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1397 ، کدخبر: 83030516، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین