پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
علی محمد احمدی ظهر سه شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به وضعیت ساماندهی گلزارهای شهدای استان، افزود: تعداد گلزارهای استان ۵۵۳ گلزار در قالب ۱۷۹۱ مزار است که تاکنون ۴۶۰ گلزار در قالب ۱۶۸۱ مزار ساماندهی شده است.
شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دولت یازدهم، ۲۷۰۰۰ سرکشی و دیدار با جامعه ایثارگری در استان انجام شده است.

علی محمد احمدی ظهر سه شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به وضعیت ساماندهی گلزارهای شهدای استان، افزود: تعداد گلزارهای استان ۵۵۳ گلزار در قالب ۱۷۹۱ مزار است که تاکنون ۴۶۰ گلزار در قالب ۱۶۸۱ مزار ساماندهی شده است.

احمدی با برخی از اقدامات انجام شده از دولت یازدهم تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: مقاوم سازی و نماسازی گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج، مجهز سازی گلزارهای شهدای شهرهای گچساران و دهدشت به وسایل گرمایشی و سرمایشی، تکمیل مرکز فرهنگی و حسینه شهدای گلزارهای شهرستان های کهگیلویه و گچساران و همچنین برگزاری کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان و تحقق بیش از ۹۰۰ یادواره از اهم اقدامات انجام شده است.

استاندار با بیان اینکه در حوزه استخدام های ایثارگران از تمامی ظرفیت های قانونی استفاده می شود، ابراز داشت: در حوزه استخدامی نیز استخدام ۸۴۹ نفر از محل سهمیه حداقل ۲۵ ‌درصد ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران محقق شد.

وی افزود: همچنین اشتفالزایی برای ۴۲۰ نفر از محل تسهیلات بانکی عملیاتی شد.

احمدی با تاکید بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: شهدا متعلق به همه ملت هستند و باید بدون نگاه سیاسی، فردی، گروهی، جناحی و سازمانی، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

احمدی با بیان اینکه فعالیت ها زمانی خوب است که رضایت خداوند محور اقدامات قرار بگیرد، تصریح کرد: اقدامات فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر است اما باید این فعالیت ها با هماهنگی و همکاری انجام بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: روند اجرای هماهنگی ها به معنای جلوگیری از توسعه فرهنگ شهادت نیست و بسط پایدار و خروجی محور این مهم مورد تاکید است.

استاندار گفت: اجرای برنامه ها در این حوزه متناسب سازی با نیاز روز را طلب می کند و باید تمامی ابعاد شخصیتی شهدا و ایثارگران برای جامعه ارائه شود.

وی افزود: تبیین توانمندی های علمی، اجتماعی و ظرفیت های شهدا با نگاه کارشناسی شده و برنامه ریزی مناسب مورد تاکید است.

احمدی گفت: باید برنامه ها را به سمتی ببریم که تاثیر گذاری مناسبی بر روی مخاطب داشته و خروجی آن برای جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

احمدی افزود: حفظ نظام، حفظ فرهنگ ایثار و شهادت را طلب می کند و باید به این مهم توجه شود.

استاندار به هجمه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: باید اقدامات فرهنگی در حوزه تبیین ابعاد فرهنگ ایثار و شهادت  در جامعه را گسترش دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397، کدخبر: 4319231 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
واقعا یه چیز خیلی بدیهیه که باید هوای این افرا رو بیشتر داشته باشیم ولی در عمل برعکسه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین