پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عبور خط لوله گاز برخیس، روستائیان بخش پاتاوه از خدمات اولیه از جمله شبکه گاز و اجرای طرح هادی محروم هستند.
شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عبور خط لوله گاز برخیس، روستائیان بخش پاتاوه از خدمات اولیه از جمله شبکه گاز و اجرای طرح هادی محروم هستند.

علی محمد احمدی در نشست شورای اداری بخش پاتاوه در محل ایستگاه تقویت فشار گاز پاتاوه وابسته به منطقه 2 عملیات انتقال گاز ضمن ابراز نگرانی از مشکلات ایستگاه فشار گاز پاتاوه برای برخی روستانشینان افزود: به دلیل عبور لوله گاز برخیس، روستائیان بخش پاتاوه از خدمات اولیه از جمله شبکه گاز و اجرای طرح هادی محروم هستند .

وی با بیان اینکه شرکت انتقال گاز ایران به گونه‌ای برخورد می‌کند که مثل این بوده که مردم مزاحم این شرکت شده‌اند، اظهارکرد: این شرکت نباید فراموش کند مردم در این روستاها مشغول زندگی بودند که خط لوله از این محل گذشت و ایستگاه تقویت فشار گاز احداث کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نامی زیبنده تر از«کم لطفی» برای عدم برخورداری مردم این روستاها از امکانات نیست، ادامه داد: شرکت انتقال گاز ایران برای انتقال این روستاها به محلی دیگر و تقبل برخی هزینه‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن نهایت تعامل و همکاری را داشته باشد و یا در صورت توجیه فنی داشتن از خدمات رسانی به این روستاها ممانعت بعمل نیاورد .

احمدی تصریح کرد: در چندین ماهه حضورم در استان 3 بار به شهرستان دنا سفر داشته و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های مردم آشنایی دارم که امیدوارم با تدبیر مدیران دستگاه‌های اجرایی گامی در جهت رفع مشکلات این بخش برداشته شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی هستند، ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پیگیر آغاز عملیات اجرایی دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه در کمترین زمان ممکن با اخذ مجوزهای لازم باشد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بخش پاتاوه در مسیر پر ترافیک واقع شده و حوادث ترافیکی زیادی دارد احداث بیمارستان از ضرورت های این بخش است.

احمدی بیان کرد: برای هر دو بیمارستان پاتاوه و سی سخت از محل ارتقاء شاخص های توسعه در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی هر دو بیمارستان آغاز خواهد شد.

وی خواستار توجه بیش از پیش به توسعه اشتغال در روستاها با هدف رونق تولید و کاهش مهاجرت شد و گفت: دولت در زمینه تشهیلات اشتغال روستایی اعتبارات خوبی را اختصاص داده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر با ارائه طرح‌های دارای توجیه اقتصادی نسبت به جذب سهم استان اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همانطوری که به زیرساختهای عمرانی توجه می کنیم به مسایل فرهنگی نیز توجه داریم که طی سال 96 اعتبارات فرهنگی رشد خوبی داشت و در زمینه آسیبهای اجتماعی و ترویج فرهنگ دینی اقداماتی انجام شده که امیدواریم در سال 97 این اعتبارات و کمک ها بیشتر شوند.

احمدی تصریح کرد: مسایل و مشکلات ورزشی از جمله استخر شهر پاتاوه پیگیری و بررسی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه چهارخطه کردن محور "پاتاوه- یاسوج" به پیمانکار واگذار شده و مشغول فعالیت هستند که سعی خواهیم کرد امسال سرعت و نظارت بیشتر داشته باشیم.

در این نشست نماینده دهیاران پاتاوه، عضو شورای شهرستان دنا، فرماندار و امام جمعه شهر پاتاوه به بیان مشکلات و چالشهای این بخش پرداختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97022614515 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
واقعا باید تاسف خورد به حال این جامعه که رویتاهای محروم هنوز داریم توش
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین