پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از انجام عملیات گازرسانی به 115 روستای استان خبر داد و گفت: در تلاش برای افزایش بهره‌مندی 85 درصدی روستائیان استان زنجان از گاز طبیعی هستیم.

شعار سالموسی احمدلو اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه شرکت گاز استان زنجان افزایش سرانه بهره‌مندی روستاها از گاز است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از 910 روستای استان زنجان 490 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، بیان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 115 روستای استان هم در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی 77.4 درصد است، اضافه کرد: در تلاش هستیم این درصد جمعیتی به 85 درصد افزایش پیدا کند.

احمدلو همچنین به بهره‌مندی هر 21 شهر استان زنجان از گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: درصد بهره‌مندی جمعیت شهری از گاز طبیعی 100 درصد است.

وی در ادامه از اجرای 6 هزار و 97 کیلومتر شبکه‌گذاری در استان خبر داد و اضافه کرد: نصب بیش از 176 هزار علمک، بهره‌مندی همه 11 شهرک صنعتی استان، 2 ناحیه صنعتی ایجرود و طارم و 3 محور صنعتی و بهره‌برداری کامل از 40 جایگاه CNG نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز استان زنجان در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف است.

امسال اعتباری بالغ بر 362 میلیارد تومان اعتبار با هدف تامین گاز روستاها و صنایع باقیمانده استان زنجان به شرکت گاز استان اختصاص یافته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 28 اردیبهشت 97، کدمطلب: 383495 ، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین