پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: سهم تأمین تجهیزات مورد نیاز این شرکت از تولیدات داخلی کشور، در ۱۰ سال گذشته با ۲۵ درصد رشد، از ۷۰ درصد به ۹۵ درصد رسیده است.

شعارسال: به نقل از وزارت نفت، سعید مؤمنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کرده‌اند، بهترین خبر این است که اعلام کنیم ۹۵ درصد از تجهیزات مورد نیاز صنعت گاز از داخل کشور تامین می‌شود؛ ضمن آن که هم‌اکنون با توجه به شرایط موجود، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف توسعه ساخت تجهیزات در داخل، می‌تواند انگیزه‌ای برای تداوم این راه باشد.

وی با بیان این‌که امروزه با افزایش رقابت در همه زمینه‌های تجاری، داشتن برند نه تنها یک انتخاب، بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و صنعت گاز نیز با وجود داشتن جایگاه ویژه در برنامه توسعه پایدار و متوازن کشور، برای فعالیت و حضور مؤثر در عرصه‌های بین‌المللی نیازمند یک برند توانمند است، اظهار کرد: باید نقش برند در نفوذ و ماندگاری در بازارهای بین‌المللی برای شرکت‌های فعال در صنعت گاز، به ویژه شرکت ملی گاز تبیین شود تا آنها مشتاق برندسازی و تعیین و تثبیت جایگاه خود در عرصه رقابت‌ جهانی شوند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، ابزار و مکانیزم‌های برندسازی را ثبات، منحصربه‌فرد بودن، مطلوبیت، نوآوری، توانایی عمل، اعتبار و حس همکاری برشمرد و گفت: باید این موارد را افزون بر عمل در مجموعه، هرچه بهتر و بیشتر توسعه دهیم و تقویت کنیم.

مؤمنی نقشه راهبرد مدیریت گازرسانی و جایگاه برندینگ را توسعه هدفمند گازرسانی، رشد بهره‌وری، سرآمدی در بهره‌برداری و توسعه مشارکت‌های تجاری و عملیاتی برشمرد و گفت: باید برای برند شدن، به این سه هدف کلان دست یابیم.

وی تحلیل مقاوم‌سازی، مانیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، بهبود سیستم فیلتراسیون، جمع‌آوری اطلاعات و داده‌کاوی و هوشمندسازی شبکه گاز طبیعی را جزو اهداف اصلی مدیریت گازرسانی در بحث برندسازی عنوان کرد و افزود: باید مدیران عامل گازهای استانی هرچه بیشتر روی این موارد تمرکز داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4285933، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
ایران یکی از بزرگترین تولیدکننده های گاز طبیعی در جهان است و از این بابت این افتخار بزرگی برای ماست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
یکسری از شهر ها که از منابع گازی دور هستن مثل شمال کشور میتونی با واردات گاز از کشور های نزدیک خیلی راحت گاز منطقه رو تامین کنیم
و گاز های اضافی جنوب رو بفروشیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین