پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۹۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
اپراتورهای مخابراتی ایران بدلیل آنچه که می توان از آن تعبیر به انحصار در خدمات رسانی و حمایت های پشت پرده و خاص نمود، در سطوح و میزان مختلف ، دچار انواع اهمال و فساد مدیریتی شده و بشکلی آشکار با گردن کلفتی تمام، حقوق شهروندان در روند خدمات رسانی را نادیده گرفته و اقدام به فعالیتی که می توان بنوعی غیر تمیز نامیدش، می کنند. اینترنت سیار مبین نت در صبح روز چهارشنبه نهم آذر ماه 1401 دچار اختلال (گویا چند ساعته) شده و هیچ پیام اطلاع رسانی هم از طرف اپراتور برای مشترکین ارسال نگردیده است؟ این در حالی است که در چند هفته پیش ، زارع پور وزیر محترم ارتباطات ، قطعی اینترنت و جبران ضرر مشترکین را انکار می کرد. جایی است که باید دست به آسمان بلند کرد و گفت، خداوندا از شر رفتار و گفتار و عمل برخی از مدیران اجرایی کشور، به تو شکایت می کنیم.

شعار سال: اول صبحی که هنوز خیر و شر کارمان در رسانه را شروع نکرده ایم با قطعی اینترنت سیار مبین نت آن هم در ساعات اولیه صبح (ساعت شش و نیم صبح چهارشنبه نهم آذرماه 1401) مواجه هستیم. با پشتیبانی تماس می گیریم و می گویند که شبکه دچار مشکل است و تا چند ساعت دیگر، رفع عیب می شود. سوال مان از آقای زارع پور بعنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این است که آیا اپراتور نباید برای اختلال چند ساعته، اطلاع رسانی نموده و جبران ضرر و زیان مشترکان را نماید؟ واقعا بر اساس کدام منطق ، شرع ، قانون و هر آنچه که منظومه فکری و تصمیم گیری شما را تشکیل می دهد، مبادرت به این کار و این نوع رفتار می کنید ؟

آقای وزیر ارتباطات، خجالت نمی کشی که با این سطح توانمندی، مثلا وزیری!

شخص شما نبودید که می گفت در زمان ناآرامی ها، قطعی اینترنت نداشتیم و اینترنت با حداقل سرعت برقرار بود؟ امروز بدلیل آلودگی هوا، مدارس تهران و البرز هم تعطیل اعلام شده است ، رسانه را بی خیال، چه پاسخی به دانش آموزان و خانواده آنها داری که بدهی؟

سر صبح خجالت بکش آقای وزیر . این شیوه خدمات رسانی و مدیریت بر جامعه انقلابی و اسلامی نیست. اگر در جامعه غربی بودی، جرات رفتن به سر کارت را هم نداشتی . خجالت بکش و وظایف قانونی و مسئولیت هایت را درست انجام بده.

اگر ملاحظات امنیتی در کار بوده و صلاح به اطلاع رسانی نیست، دستور جبران ضرر و زیان شهروندان را به اپراتور بده. اگر تخلف اپراتور مطرح است ، دستور پیگیری و برخورد با اپراتور و جبران ضرر و زیان را بده. در هر شرایط ، شهروندان نباید متضرر اختلال ها ، تحفظات و اقدامات صورت گرفته در هر سطحی باشند. 

با قید فوریت و وفق قانون ،حداکثر ظرف ده روز کاری ، باید تکلیف این موضوع روشن شده باشد جناب زارع پور.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: قطعی مبین نت ، اختلال در مبین نت ، عدم اطلاع رسانی برای اختلال اینترنت ، عدم جبران خسارت در اختلال اینترنت ، قطعی اینترنت سیار مبین نت ، قطعی وایمکس مبین نت ، نارضایتی شهروندان از مبین نت ، تصمیم گیری برای لغو اشتراک با مبین نت ، عدم پاسخگویی و اطلاع رسانی مناسب مبین نت در زمان اختلال اینترنت ، ناظر خواب آلوده بر عملکرد شرکت مبین نت کیست ، مبین نت وابسته به کجاست ، خدمات رسانی یا گردن کلفتی ناشی از انحصار ، حقوق پایمال شده شهروندی ، نه به مبین نت ، فهمم علل تحریم برخی از کالا ها و خدمات توسط شهروندان ، چرا مبین نت اطلاع رسانی برای اختلال نکرد ، چرا مبین نت ضرر و زیان شهروندان را جبران نمی کند ، انحصار کثیف در خدمات رسانی تا کی ، خدمات رسانی انحصاری فهم و شعور و شخصیت می خواهد ، پاسخ طلبی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، پاسخ طلبی از عیسی زارع پور ، سوال از عیسی زارع پور ، وزیر بودن به اسم نیست و به رسم است ، وزرای کت و شلوار پوشش کابینه یا خادمان مردم ، لعنت بر انحصار کثیف ، زنده باد فساد ، زنده باد ویژه خوری و سلیقه محوری ، پاسخ طلبی از وزیر ارتباطات ظرف ده روز کاری ، ورود حقوقی به اختلال اینترنت در کشور ، جبران هزینه شهروندان از اختلال اینترنت ، کشور در سطوح اجرایی مدیریت می شود یا بازیچه سلیقه مدیرنماها است ، جریمه اپراتور ، سوال از اپراتور ، تعطیلی مدارس و نیاز به اینترنت ، خجالت بکش آقای وزیر
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
1
شما مثل اینکه در ایران زندگی نمی کنید؟ اینجا مملو است از چنین شیوه خدمات رسانی و ارایه سرویس. کسی هم به کسی نیست و هیچ کس هم به مدیر دولتی کاری ندارد. اینجا بهشت مدیران دولتی دنیا است. هرکار دلت خواست می توانی بکنی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
ساعت 8 و 52 دقیقه گویا وصل شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
یک ساعت اول رو از کلاس آنلاین بچه جاموندیم. همراه اول هم با اختلال و ضعف همراه بود. حتی شیر کردن هم جواب نمی دااد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین