پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
شبکه مبین نت از بعد الظهر دیروز دچار اختلال شد(روز سه شنبه 16 اسفندماه 1401). ساعاتی که برای انجام کارهای تخصصی نظیر فعالیت اهالی رسانه ،چون جهنم است. سرعت اینترنت همراه هم با کاهش جدی مواجه بود. ما ماندیم و حجمی از تکالیف انجام نشده و هزینه های ثابت و پزسنلی که باید داده شود. آنوقت شرکت فهیم؟؟؟ مبین نت ، حتی یک پیامک معذرت خواهی هم ارسال نکرد. بچه ها ، یاد بگیریم مثل مبین نت رفتار نکنیم. این نوع رفتار بی ادبانه یا ناشی از گردن کلفتی و انحصار است یا ناشی از بدفهمی مدیران ارشد شرکت. بچه ها ، ادب مرد به ز دولت و پست سازمانی اوست. منتظر دریافت توضیحات مبین نت و معذرت خواهی رسمی این شرکت معظم هستیم.

شعار سال: سال های سال است که اینترنت و بسیاری از خدمات در جمهوری اسلامی ایران با نوعی انحصار پشت پرده و مملو از ناکارآمدی ،مواجه است. انحصاری که قرار بود با اصلاح اصل 44 قانون اساسی بشکند و مشارکت اقتصادی افزایش یافته و بالطبع شاهد ارتقا سطح خدمات رسانی ها و کیفیت کارها و افزایش پاسخگویی ها باشیم. اما آنچه که اتفاق افتاد ، کیلومترها از واقعیت اصل 44 فاصله گرفت و خصولتی های خاص متولد شدند. مشکل یکی بود و حالا شد چندتا. رفتار شتر-گاو-پلنگ خصولتی ها هم که نیازی به توضیح ندارد. هم متصل به کیسه دولت هستند و هم مرتبط به جیب مردم.

توسعه فعالیت حوزه IT و ICT در ایران نیز تقریبا با نوعی هم آغازی با این واگذاری ها و خصولتی بازی ها همراه شد. دولتی که از مردم ودیعه گرفت برای راه اندازی شبکه تلفن همراه و بعد بجای سهامدار کردن مردم،بخشی از سهام را به فلان ارگان و بهمان سازمان واگذار می کند(بتس)، چه توجیهی می تواند برای این گونه حق کشی ها بیاورد؟چه راهکاری می ماند جز واگذاری دین و عین، بخدا و آرزوی هدایت برای مسببان مدیریتی این نوع خیانت با هر توجیه فنی، قانونی و حقوقی که باشد. آنهم خیانت در نظام مقدسی چون جمهوری اسلامی ایران و خیانت به رسالت تمدن سازی آن ( مبادرت به خیانت در این نوع نظام ها باید با رویکرد تشدید مجازات نگریسته شود). واقعا در بعضی مواقع آرزو می کنیم بجای اسم و رسم های دهان پرکن اپراتورهای خدمات رسان در حوزه IT و ICT ، با زرشک نت ها ، مواجه بودیم و دلمان نمی سوخت که نمی دانند و نمی توانند.در حالی که همه شان مدعی هستند و ... . ان شاالله که به راه بیایند و اصلاح طریق کنند.

آقای مبین نت، ما مردم ایران معذرت می خوهیم که شما قطع بودید، زنده باد انحصار کثیف و عدم پاسخگویی

بگذریم. داستان ما داستان قطع مبین نت و بی ادبی و زشت رفتاری مدیران آن است

*** آقای حسین طهرانی ، مدیرعامل محترم مبین نت، خدمات رسانی شرکت شما در عصر و شب گذشته(16 اسفندماه 1401) با اختلال فراگیر همراه بود، نه چندان تخم طلایی از گذشته برای مشتری ارسال کرده بودید که مشتری از قصورها و اهمال ها چشم پوشی کند و نه چندان ادب ارتباطی در پیش گرفته بودید که مشتری از بیان اعتراض کنار بکشد.

آقای مبین نت، ما مردم ایران معذرت می خواهیم که شما قطع بودید، زنده باد انحصار و عدم پاسخگویی

شما شرعا، قانونا و اخلاقا یک معذرت خواهی ، بیان و تشریح علل اختلال و تعهد به کاهش احتمال اختلال ، به تمامی مشترکین مبین نت بدهکارید. لطفا به قید فوریت انجام وطیفه کنید.

آقای مبین نت، ما مردم ایران معذرت می خوهیم که شما قطع بودید، زنده باد انحصار کثیف و عدم پاسخگویی

*** اختلال در اینترنت( عمدی یا غیرعامدانه) باعث ضرر و زیان به مشترکان می شود. در شرایط اثبات عمد ، باید با طرح دعوی، دادگاه کیفری برایتان درخواست نمود و در صورت غیرعامدانه بودن، موظف به جبران ضرر و زیان در طیف حداکثری( اثبات ادعای مدعی از ضرر و جبران آن توسط شما و تمدید بسته اینترنتی افراد حداقل به میزان ساعات اختلال)  و حداقلی(تمدید بسته اینترنتی افراد حداقل به میزان ساعات اختلال بعلاوه میزانی بعنوان دلجویی) هستید. آیا قصد جبران دارید یا نیازمندی به ورود به دعوی حقوقی وجود دارد؟

*** سازمان کم خاصیتی چون تنظیم مقررات بجای اینکه شهروند با شما درگیر شود، باید مطالبه این موارد را در قالب بخشنامه و دستورالعمل و بعنوان رویه فعالیتی آنهم بصورت خودکار می کرد(بازرسی این سازمان شماره تماس و آدرس ما را دارند. راستی چه خبر از پیگیری ها ؟ چه خبر از دستور وزیر؟ بروید به میزان شرعی بودن حقوقی که می گیرید، فکر کنید جنابان مشغول فعالیت در سازمان تنظیم مقررات. البته بغیر از دوستانی که تعهد اثبات شده داشته و دارند). ما بعنوان رسانه از تمامی ملت ایران بدلیل داشتن چنین سازمان هایی با این سطح از کم کاری ها، قصورها و تقصیرها، پوزش می طلبیم. 

جناب آقای حسین طهرانی عزیز، مدیریت دولتی یا اجرایی ، مدیریت بر شرکت های دارای رسالت خدمات رسانی عمومی و نهادهای هم تراز ، کت و شلوار پوشی و حضور 8-4 و گرفتن حقوق نجومی 50 تا رو فیش و مبالغی بالاتر در پشت فیش و جهت دهی پروژه ها به سمت دوستان و پشت پرده ، دست در دست بودن و مواردی همانند آن نیست(که ان شاالله شما از این صفات مبرا باشید). مدیریت ، تعهد به تغییر و تحول آفرینی و عملکرد ملموس(غیر ویترینی) نیاز دارد. مادر بزرگ +75 سال خیلی از ماها ، بهترین پشت میزنشین است، اما مسلما مدیر نیست. 

دوره اسما مدیر بودن و مدیریت صرفا حکمی ، در گام دوم انقلاب تمام شده فرض می گردد . ریشه چهار گروه خاص متمایل به این سبک مدیریت( متعصبین سنتی، منتفعین و سفره نشین های انقلاب، منافقین و نفوذی ها) را نیز به حمد و لطف خدا خواهیم زد. اگر از مائید ، بسم الله و با یک پوزش طلبی شروع کنید. اگر بر مائید ، ناز شصت تان . شما زدید و ما هم خواهیم زد. فتح شما مبارک شما باشد و رسالت بینانسلی و تمدن سازی ما هم ان شالله مبارک ما باشد. نه ما گلایه از درد می کنیم و نه شما گلایه مند از ما باشید.

البته که ما توصیه کننده به راه دوستی و تعهد به ارتقا خدمت در جمهوری اسلامی ایران و بهبود هم افزایی ها هستیم.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

شرکت ارتباطات مبین‌نت شرکت ارائه خدمات ارتباطی باندپهن بی‌سیم است که در آذر ۱۳۸۷ آغاز کرد. شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) مالک اصلی شرکت ارتباطات مبین نت می‌باشد. در سال ۱۳۹۷ همراه اول سهام خود در مبین‌نت را به ۸۰ درصد رساند. مبین‌نت به همراه ارائه اینترنت خانگی طیف گسترده‌ای از خدمات ارتباطی و اینترنتی سازمانی را نیز ارائه می‌کند. مبین‌نت از سال ۱۳۹۳ خدمات اینترنتی، ارتباطی و میزبانی را نیز به سازمان‌ها ارائه داده است.

این شرکت در ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ علاوه بر پایگاه داده شبکه بی‌سیم سراسری خود را بر بستر فناوری TD-LTE راه‌اندازی کرد تا بتواند در کنار ارائه اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD-LTE)، خدمات اینترنت اختصاصی، شبکه‌های گستردهٔ ارتباطی و اینترنت مدیریت شده، و خدمات پایگاه داده مانند سرور‌های مجازی و اختصاصی را نیز ارائه کند. مبین‌نت در سال ۱۳۹۷ خدمات هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء را رونمایی کرد. از دیگر خدمات این شرکت، رایانش ابری است (سرویس رایانش ابری مبیکلود مبین نت).
مبین‌نت در سال ۱۳۹۵ در نوزدهمین همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI۱۰۰)، رتبه ۲۰۷ را کسب کرد و در بین ۲۰۰ شرکت برتر ایرانی قرار گرفت.

حسین طهرانی از آبان ۱۳۹۸ به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات مبین‌نت و بجای حسین ریاضی (دی ماه ۱۳۹۲- آبان ۱۳۹۸) انتخاب شد. در کارنامه کاری حسین طهرانی، مدیرعامل مبین نت، مدیرعاملی تلویزیون اینترنتی «آیو» (شرکت باران تلکام) مشاور مدیرعامل همراه اول (گویا حمید فرهنگ) بوده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 

اخبار مرتبط
برچسب ها: مبین نت ، پاسخ طلبی از مبین نت ، زرشک نت ، زرشک طلایی به مبین نت ، زرشک پفکی به مبین نت ، زرشک با دانه به مبین نت ، زرشک بی دانه به مبین نت ، زنده باد انحصار کثیف ، بی کفایتی مدیریتی در مبین نت ، بی لیافتی مدیران مبین نت ، عدم پاسخگویی مبین نت ، عدم معذرت خواهی مبین نت ، توصیه به نخریدین مبین نت ، بدترین انیترنت های ایران ، بهترین اینترنت های ایران ، مبین نت چطوره ، مبین نت بخرم یا نخرم ، قطع اینترنت ، عدم پاسخگویی به قطع اینترنت ، اختلال در اینترنت ، کاهش سرعت اینترنت ، سازمان تنظیم مقررات رادیویی ، کم خاصیتی سازمان تنظیم مقررات ، عدم جبران ضرر و زیان مردم در قطع اینترنت ، خصولتی های گردن کلفت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، رفتار شتر گاو پلنگ ، رویکرد تشدید مجازات ، حسین طهرانی مدیرعامل مبین نت ، حسین طهرانی کیست ، رزومه حسین طهرانی ، عملکرد حسین طهرانی در مبین نت ، عدم رضایت از مبین نت ، نارضایتی از مبین نت ، جبران ضرر و زیان توسط مبین نت ، الزام مبین نت به عذرخواهی ، مدیرعامل مبین نت کیست ، حسین ریاضی مدیرعامل پیشین مبین نت ، حمید فرهنگ مدیرعامل اسبق همراه اول ، تلویزیون اینترنتی آیو ، شرکت باران تلکام ، شرکت ارتباطات مبین‌نت ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت TD-LTE ، سرویس رایانش ابری مبیکلود مبین نت ، گزارش نت بلاکس از اختلال مبین نت ، نت بلاکس چیست ، نت بلاکس کجاست ، اختلال در مبین نت ، انتظار معذرت خواهی و ارسال پیامک اختلال از مبین نت
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
1
برای بعضی ها در روز چارشنبه صبح پیامک ارسال شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین