پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: هم اکنون 295 روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی به 211 روستای دیگر استان زنجان در حال انجام است.

شعار سال: سیدسعید عسگریان با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکلی در بحث گازرسانی در استان وجود ندارد، اظهار داشت: اگر واحدهای مسکونی مجوزهای لازم قانونی را داشته و مشکلی در ساخت‌و‌ساز نداشته باشند شرکت گاز استان زنجان در امر گازرسانی به این منازل اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی در تمامی شهرهای استان زنجان به جز «نوربهار» در شهرستان خدابنده به پایان رسیده است، تصریح کرد: چگونگی اجرای عملیات گازرسانی به این منطقه در دست طراحی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به بهره مندی 98.2 درصدی مناطق شهری استان از نعمت گاز ابراز کرد: در حال حاضر 58.1 درصد از روستاهای استان زنجان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به 295 روستای استان زنجان انجام شده است، افزود: هم اکنون طرح عملیات گازرسانی به 211 روستای دیگر استان زنجان در جال اجرا است.

عسگریان خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان زنجان بنا دارد تا پایان سال 96 مناطق دارای بیش از 20 خانوار را از نعمت گاز بهره‌مند کند.

وی گفت: در صورت تحقق این امر حدود 95 هزار خانوار در استان زنجان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در مورد مشکلات گازرسانی به مناطق صعب‌العبور هم عنوان کرد: عملیات گازرسانی در این مناطق مشکلات و مسائل خاص خود را دارد اما این شرکت بر اساس وظایف تعیین شده با دقت و شتاب هر چه بیشتر اقدامات لازم را برای بهره‌مندی ساکنان این مناطق از گاز انجام می‌دهد که انتقال خطوط گاز به شهرستان طارم نمونه بارز این سخن می‌تواند باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار 12 آذر 1394، کد مطلب: 933403: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین