پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۵۴۷ روستا شامل ۴۶ هزار خانوار غیر بهره مند از گاز طبیعی وجود دارد، خاطرنشان کرد: سوخت مورد نیاز این عزیزان با همت کارکنان منطقه و استقرار ۱۸۳ فروشندگی بدون وقفه در حال تامین و پیگیری است.

شعار سال: محمود آقامحمدیان با توجه به افت محسوس دما در بیشتر شهرهای استان زنجان تامین سوخت مورد نیاز همه بخشها با روند مطلوب انجام می پذیرد ، اظهار کرد: تامین سوخت مورد نیاز تا پایان زمستان نیز ادامه دارد.

وی تامین سوخت نیروگاهی را از دیگر موارد مهم برشمرد و تصریح کرد: با تلاش و پیگیری و بدون وقفه کارکنان ساعی شرکت ملی پخش در حوزه تامین و توزیع فراورده های نفتی سوخت مورد نیاز استان با روند مطلوبی تامین می شود و انتظار می رود در مدت زمان باقیمانده از فصل زمستان این روند تداوم یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خاطرنشان کرد: اکثر روستاهای استان که بیش از یک هزار روستا است اغلب در مسیرهای صعب العبور بوده که گاها فاقد دسترسی به گاز و مصرف کننده نفت سفید هستند که تامین سوخت این عزیزان هم با اولویت کاری و به نحو مطلوب انجام می پذیرد.

آقا محمدیان توزیع مستمر فراورده های نفتی در بخشهای مختلف استان را مرهون تلاش بخش های ستادی و عملیاتی خواند و عنوان کرد: با تکیه بر این تلاش جمعی انتظار میرود تا پایان زمستان سوخت رسانی با همین روند و بدون مشکل انجام پذیرد و این آسایش بعد از سوخت رسانی و خدمات رسانی به مردم شریف استان به خصوص در مناطق کوهستانی وجود دارد که تمام سختی ها و خستگی ها را از تن به در می آورد.

وی افزود: با شروع فصل سرما ۳ کالابرگ ( شماره ۲ . ۳ . ۴۱ ) اعلام شده تا به نوعی از ایجاد هرگونه خللی در امر تامین سوخت روستائیان جلوگیری بعمل آید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی نیز توسط کارکنان منطقه از روستاهای غیر بهره مند از گاز طبیعی صورت می پذیرد و کارکنان منطقه از نزدیک شاهد و پیگیر مسایل و مشکلات روستائیان در زمینه تامین سوخت قرار می گیرند.

آقا محمدیان با اشاره به اینکه در استان زنجان ۵۴۷ روستا شامل ۴۶ هزار خانوار غیر بهره مند از گاز طبیعی وجود دارد که سوخت مورد نیاز این عزیزان با همت کارکنان منطقه و استقرار ۱۸۳ فروشندگی بدون وقفه در حال تامین و پیگیری است، تصریح کرد: مادامیکه گازرسانی به روستاها انجام نپذیرفته برای روستاهایی که غیر بهره مند از گاز طبیعی این سوخت پاک و ارزان هستند هیچگونه نگرانی و مشکلی در راستای گرمایش و تامین سوخت مورد نیاز تا پایان فصل سرما متصور نیست .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر زنجان، تاریخ 2 دی 95، کد مطلب: 4780: www.asrezanjan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین