پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان از توزیع ۵۱ میلیون و ۱۱۳ هزار لیتر نفت سفید در قالب شش کالابرگ از ابتدای سال جاری تا کنون در مناطق شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی در گیلان خبر داد.
شعارسال: علی اصغر عباسی با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی مصرف نفت سفید در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: از ابتدای سال جاری ۵۱ میلیون و ۱۱۳ هزار لیتر نفت سفید در قالب شش کالابرگ در مناطق شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی گیلان توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان نفت سفید، ۴۱ میلیون و ۶۷۷ لیتر آن در مناطق شهری فاقد گاز طبیعی و مابقی در مناطق صعب العبور استان توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان تصریح کرد: ۹ ناحیه رودبار، رودسر، رشت، انزلی، تالش، آستارا، فومن، صومعه سرا و لاهیجان و فروشندگی های فعال توزیع این میزان نفت سفید در گیلان را بر عهده داشته اند.

عباسی میزان سهمیه دریافت هر خانوار از ابتدای سال جاری تا کنون را هزار و ۸۹۰ لیتر اعلام کرد و گفت: این میزان در قالب شش کالابرگ توزیع شده است.

وی در ادامه از آغاز اعتبار کالابرگ مرحله هفتم دریافت نفت سفید از ابتدای دی ماه خبر داد و اعلام کرد: در این مرحله برای هر خانوار ۴۲۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان همچنین با اشاره به کاهش تعداد خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در استان تصریح کرد: به دلیل بهره مندی از نعمت گاز طبیعی، تعداد خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در گیلان از ۱۲۰ هزار خانوار به ۵۶ هزار خانوار کاهش یافته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 دی 1395، کدخبر: 3863168 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین