پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت ساماندهی ظرفیت‌های استان با تاکید بر تحقق تولید و اشتغال، گفت: اسامی مدیرانی که نسبت به حضور به موقع در جلسات تاخیر داشته باشند، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

شعارسال: علی محمد احمدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: واحد‌هایی که دارای ظرفیت بوده و نگاه و اراده صحیح مدیریتی بر آن‌ها حاکم است مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هر جایی که بحث تولید باشد را به شکل صادقانه مورد حمایت قرار می‌دهیم، عنوان کرد: حمایت از هرکسی که به دنبال تولید سالم باشد ضروری بوده و اینکه از کسی ریالی به ناحق از کسی حمایت شود حق الناس بوده و باید پاسخگو باشیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اهمیت برقراری چرخه و زنجیره کامل تولید در واحد‌هایی که این ظرفیت را دارند، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، در بسیاری از حوزه‌ها امکان به ظرفیت کامل رساندن واحد‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به نگاه مدیریتی صحیح در تحقق تولید، افزود: هدفگذاری صحیح در این بخش سبب می‌شود که علاوه بر تحقق اشتغال پایدار، مدیریت مالی کار‌شناسی شده رقم خورده و واحدی بخاطر بدهی انرژی دچار مشکل نمی‌شود.

احمدی با گلایه نسبت به بی‌نظمی و عدم حضور به موقع مدیران در جلسات ابراز داشت: اسامی مدیرانی که نسبت به حضور به موقع در جلسات تاخیر داشته باشند، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و نسبت به جلوگیری از حضور آن‌ها در جلسات اقدام می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1718590 : www.tn.ai


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین