پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
جعفر گوهرگانی: یک فرهنگ غلطی ایجاد شده که روند تولید در بخش درآمدزایی خیلی ملموس نیست و باید قضایا را به صورت جدی تر دنبال نماییم و از فرسایشی شدن طرح ها جلوگیری شود.

شعارسال: جعفر گوهرگانی در جلسه رفع موانع تولید که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد اظهار کرد:هیچ سرمایه گذاری حق ندارد در ادارات و استانداری بخواهند با شلوغ کردن و بلوا کردن کارشان را جلو ببرند.

وی با بیان اینکه نباید به بهانه تورم و یا مشکلات متعدد دیگر بخواهیم جامعه را برای کار کردن ملتهب نماییم، عنوان کرد: ما تلاش می کنیم که با ارتباط صمیمانه برای رفع موانع تولید گام برداریم و نباید به هر دلیلی وقت مسئولان و بخصوص استاتدار را بگیریم و باعث اتلاف وقت آنها شویم.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: خواهش داریم این رویه غلط را که در استان مد شده و به صورت عادت درآمده را کنار بگذاریم و اگر سرمایه دار بخواهد قبل از اینکه به بانک و یا سازمانی مراجعه کند این رویه را ادامه دهد قطعا برخورد می شود.

گوهرگانی عنوان کرد: تاکید به بانک های عامل و کارشناس های دولتی داریم که کار مردم را انجام دهند و خیلی از مردم هستند که توقع خارج از قانون ندارند و باید دست اینگونه افراد را بگیریم.

وی گفت: نحوه کارکرد و نگرش ما به بخش اقتصادی و تولیدی باید تغییر کند و در هر زمانی باید در اسرع وقت مشکلات پیش رو را حل نماییم.

گوهرگانی افزود: موارد زیادی در رفع موانع تولید است،برای مثال مراجعه به بانکی شده و طبق مصوبه ای که در دست مردم و در خیابان ها می گردند متاسفانه بانک عامل ترتیب اثری نداده و در چنین وضعیتی مصوبه قابل اجرا است و تصمیمی است که گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ما باید ملزم به اجرای مصوبه ها باشیم و سلیقه ای عمل نکنیم گفت: کسانی که اینطور عمل می کنند سوادشان پایین است.

گوهرگانی عنوان کرد: از سرمایه گذاران انتظار داریم که در رفع موانع تولید و سرمایه گذاری سنگ اندازی نکنند و دولت را تخریب ننمایند زیرا دولت دارد هزینه می کند که به یک رفاه نسبی دست یابیم و سعی کنیم با عملکرد ضعیف دولت و مسئولان را زیر سوال نبریم.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اینکه در یک مجموعه 50 درصد مخالف و یا موافق باشیم هیچ منفعتی برای مردم و دولت ندارد و تمام دستگاههای خدمات رسان یک وحدت رویه در کارشان باشد و تک بعدی در این راه عمل نکنند.

گوهرگانی عنوان کرد: یک فرهنگ غلطی ایجاد شده که روند تولید در بخش درآمدزایی خیلی ملموس نیست و باید قضایا را به صورت جدی تر دنبال نماییم و از فرسایشی شدن طرح ها جلوگیری شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 9اسفند1396 ، کدخبر: 106301: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
متاسفانه باوجود واردات بی رویه کالا های خارجی وضعیت تولید خیلی غبار الود و پر ریسکه که سرمایه داران این ریسک رو کتحمل نمیشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین