پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت؛از این به بعد همه مدیران موظف هستند در همه جلسات مهم استانداری شرکت کنند و در غیر این صورت عذر جانشینان انها دراین جلسات را خواهیم خواست.

شعار سالمحمد علی احمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود:اینبار به احترام اجازه حضور جانشینان را میدهیم اما در جلسات دیگر این تووجیهات قابل پذیرش نیست.

وی با اشاره به اینکه تمام ادارات دولتی حسابهای خودشان را از بانک اینده بردارند؛ اظهار کرد:بر حسب می گوییم که باید وقتی صورت جلسه ای گفته می شود و می گوییم فلان بانک صورت حساب خود را بیاورد باید تمکین کند.

وی ادامه داد:چرخ ما باید با هم بچرخد.

استاندار بیان داشت:جلسات ما باید خروج داشته باشد و نباید فکر در حد حرف باشد. ما امروز ماموریت جدید داریم و در رابطه با ان که مربوط به معنویات رهبری در ارتباط است بایذ گام های اصولی تری برداریم.

نماینده بانک در این جلسه تصریح کرد: آقای دکتر شما شمشیر را از رو بستید؛ این دستور العمل مدیریت بانک در کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک تولید باید افزایش خودش را نشان دهد؛ تاکید کرد:براساس معیارها نمودار های گفته شده در این جلسه نمی توان به این امارها اعتماد کرد؛ اینها امار های مشکوکی است.

وی ادامه داد:قاعده بانک های خصوصی این است که اگر به فرض مثال ۳میلیارد سپرده گذاری می تواند سود هنگفتی بگیرند.

علی احمدی ابراز کرد:وقتی تولید ۲۵درصد پیشرفت دارد لاعقل باید حدعقل ۵درصد اشتغال داشته باشد.

وی ابراز کرد:به صورت نامحسوس همه چیز را رصد خواهیم کرد.

استاندار در واکنش به همکاری نکردن بانک ها در رفع برداشتن رفع موانع تولید گفت:از این به بعد هر بانکی که در راستای این موضع همکاری نکند خودش ضرر خواهید دید.

وی ادامه داد:درصورتیکه این بانک همکاری نکرد نامه مستقیم به معاون نامه ای مستقیم به معاون ریس جمهور ارسال شود تا که در این زمینه خودتان مقصر شوید.

احمدی در‌واکنش به هم همه در جلسه گفت:از این به بعد نبینیم کسی در جلسات جو جلسه را برهم بزند.

وی در واکنش به سخنان برخی از روسای بانک ها گفت:اگر مصوبات اجرایی را بانکها زیر پا بگذارند همانند بانک اینده خواهند شد و باید بگوییم بچرخید تا بچرخیم.

استاندار تصریح کرد:هیبت مدیره ما قوی است و باید نشان دهید که ستاد اقتصاد مقاومتی ما قوی تر است یا هییت مدیره بانک های شما.

وی ادامه داد:این استان نیازمند توسعه و پیشرفت است نباید با این کارهای سخت جلوی توسعه آن را گرفت.

وی ابراز کرد:نمی گذاریم در جلوی توسعه این استان کسی چوب لای چرخ آن بکند.

احمدی تصریح کرد:درست است برخی از بانکنها سیاست های خودشان را دارند اما ما گفته ایم با کسانی همکاری می کنیم که با ما هم راه باشند.‌

وی گفت:،هیچ بانکی در استان نمی تواند کاسه داغ تر از اتش برای ما شود.

نماینده عالی دولت بیان کرد:همه زیر مجموعه دولت هستیم و باید تمکین کنیم.

همچنین ریس سازمان برنامه بودجه استان نیز گفت: مانده سپرده های بانکی در استام ۳هزارو ۹۰۰میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد:مانده تسهیلات ۴هزارو ۱۰۰میلیارد بوده است.

نوروزی بیان کرد:بیشترین منابع دراستان به بانک قوامین اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد:براساس هر ۱۰۰میلیون تومان هزینه باید یک نفر اشتغال پایدار داشته باشیم...

ریس سازمان برنامه بودجه استان یادآور شد: بانک های خصوصی منابع را جذب کردند ولی در مصارف می بینیم که هیچگونه کاری صورت نگرفته است.


در ادامه نیز مدیرکل جهاد کشاورزی استان گوهرگانی ادامه داد:،برخی از امارها را قبول ندارم که می توان به یکی از بانکها اشاره کنم که در استان خودمان بوده که ظرف سال کذشته فقط دویست و پنجاه میلیون خرج کرده است.

وی بیان کرد:سرمایه گذارانی را داریم که سرمایه گذاری کردند اما برخی از بانکها همکاری نمی کنند.



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب: 3972492 ، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین