پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰۰ واحد صنعتی غیرفعال و نیمه فعال در استان وجود دارد، گفت: باید چاره‌اندیشی کرد و نگذاریم پوسیده شوند.
شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰۰ واحد صنعتی غیرفعال و نیمه فعال در استان وجود دارد، گفت: باید چاره‌اندیشی کرد و نگذاریم پوسیده شوند.
علی محمد احمدی ، اظهار داشت: متولیان امر برای جذب سرمایه گذاری و راه اندازی 200 واحد صنعتی غیر فعال و نیمه فعال دغدغه داشته باشند و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

وی با تشریح ضرورت‌های استفاده از کالاهای داخلی توسط دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی عنوان کرد: فرمانداران موظف بوده در زمینه خرید کالای مصرفی، واسطه‌ای و سرمایه‌ای ادارات دولتی نظارت کامل داشته باشند و هرگونه خرید کالای خارجی جز اینکه مشابه داخلی نباشد، ممنوع است.

احمدی ابراز کرد: رشد متوازن استان زمانی اتفاق می‌افتد که تمام مردم از مواهب بهره‌مند بوده و در برنامه‌ریزی مدیران و متولیان امر برنامه‌ریزی و توسعه به همه نقاط فرصت داده شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در صدرو مجوزهای سرمایه‌گذاران شد و افزود: هرگونه مانع تراشی بدون استناد قانونی و دیده شدن منافع مردم مذموم بوده و با مدیر خاطی به صورت قاطع برخورد می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1730102 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین