پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که اولویت سرمایه گذاری در این استان با سرمایه گذاران بومی بوده و البته باید از سرمایه گذاری غیربومی هم استقبال کرد.

شعار سال: " حسین کلانتری " در دیدار گروه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:اولویت سرمایه گذاری بابخش خصوصی بومی و دلسوز استان بوده و در بخش‌های خاص از متقاضی از ظرفیت سرمایه گذار غیربومی استقبال می شود.

وی افزود:ظرفیت ها و قابلیت‌های استان بسترساز ورود بخش خصوصی و صاحب سرمایه به استان است و همه بانک ها و دستگاه های اقتصادی باید همه امکانات لازم را بکار گیرند و پنجره واحد فعال و تسهیل کننده را به روی سرمایه گذاران باز کنند.

با سرمایه گذار و کارآفرینبهمهربانی و احترام برخورد شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا تاکید به اینکه، تیم اقتصادی در استان باید قدرت و توان بالایی در جذب سرمایه گذار داشته باشد، اظهارداشت: باید با عناصر سرمایه گذار و کارآفرینبا مهربانی، احترام و به گرمی برخورد شود.

کلانتری، انسجام و هماهنگی بیشتر بانک ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: دنبال تامین بیشتر منابع بانکی، بازگشت معوقات، عدم برگشت منابع و هزینه درست اعتبارات باشید.

وی برموضوع جذب اسناد خزانه با تلاش و دغدغه مندی بیشتر تاکید کرد و افزود: این مسئله به استان به لحاظ مالی و اقتصادی کمک خوبی خواهد کرد و لذا باید در سال جاری تلاش بی وقفه در این خصوص صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب اسناد خزانه اولویت ضروری در روزهای پیش رو باشد.

کلانتری به مسئله معوقات بانکی تاکید کرد و ابراز داشت: باید با فرهنگ سازی لازم با راهکاری درست و با جدیت، موضوع مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه، " علی آرام" مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضیت منابع و مصارف بانکی، درآمد استان، معوقات بانکی، جذب و تخصیص اعتبارات تملک و جاری، اسناد خزانه، وضعیت سرمایه گذاری و صادرات استان را بیان کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 23 تیر 98، کد مطلب: 785278: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
باید همینطور باشه ولی سرمایه گذاران بومی تا حد زیادی نمی توانن سرمایه گذاری کنیم در کنار این امر باید تبلیغات درست برای جذب سرمایه گذار خارجی انجام بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین