پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۴۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
"حسین کلانتری" در آیین تجلیل از هشت تعاونی برتر استان به مناسبت هفته تعاون، افزود: دولت و دستگاه‌های اجرایی موظفند که موانع سد راه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری را در استان بردارند.

شعارسال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد کسی در استان حق ندارد سر راه سرمایه گذاری سنگ اندازی و یا مانع تراشی کند.

"حسین کلانتری" در آیین تجلیل از هشت تعاونی برتر استان به مناسبت هفته تعاون، افزود: دولت و دستگاه‌های اجرایی موظفند که موانع سد راه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری را در استان بردارند.

وی گفت: باید سرمایه گذار در استان احساس امنیت کرده و با امنیت به سرمایه گذاری خود ادامه دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد در این جنگ اقتصادی کسی حق ندارد شانه خالی کند و باید مسئولان و سرمایه گذاران همگام، هماهنگ و با هم حرکت کنند و در راستای توسعه استان گام بردارند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تعاونی‌های استان جزو تعاونی‌های برتر و موفق کشور هستند و این موضوع مرهون تلاش واحدهای تولیدی و مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

کلانتری گفت: دولت حمایت کننده، هدایت کننده و تسهیلگر بخش خصوصی بوده و صندلی بخش خصوصی خالی نیست و دولت با تمام توان پشت سر بخش خصوصی و حامی سرمایه گذاران است.

به گفته کلانتری، استان کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد و در حوزه کشاورزی، آب، شیلات، گردشگری، انرژی و سایر حوزه ها می تواند سرمایه گذار جذب کند.

وی افزود: تشکیل تعاونی‌های صادراتی برای تقویت تولید و صادرات امری ضروری و مهم است که این موضوع در استان در حال انجام است و می تواند کمک بزرگی به تولید کنندگان و بازار فروش آنها کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته تعاون از ۱۳۳ تعاونی متقاضی هشت تعاونی به عنوان برتر انتخاب و تقدیر شدند.

کلانتری افزود: در استان در حالی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ تعاونی وجود دارد که این خود ظرفیت بالایی برای استان است و علاوه بر اشتغالزایی در چرخه اقتصادی استان نقش به سزایی ایفا خواهد کرد.

وی تشویق را نوعی تبلیغ دانست که باعث می‌شود واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران به صورت شفاف در رقابت سالم قرار گیرند و هر کس خود را به نقطه مطلوب برساند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ،تاریخ انتشار: 14 شهریور1398،کدخبر:www.ilna.ir ،  807132

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
1
0
تعاونی‌های استان جزو تعاونی‌های برتر و موفق کشور هستند و این موضوع مرهون تلاش واحدهای تولیدی و مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
ناشناس
France
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
مگه کی گفته که سرمایه گاری نکنید، که استاندار داره اینطوری حرف می زنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین