پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مناطق این استان دارای طبیعتی بی نظیر و جاذب گردشگر است.وی اظهار کرد:حدود 300 جاذبه گردشگری در استان وجود دارد که 50جاذبه از این تعداد دارای زیرساخت‌های گردشگری است.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مناطق این استان دارای طبیعتی بی نظیر و جاذب گردشگر است.

محمود باقری  افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد 10کمیته برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی آماده ارائه خدمات هستند.

وی اظهار کرد:حدود 300 جاذبه گردشگری در استان وجود دارد که 50جاذبه از این تعداد دارای زیرساخت‌های گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های گردشگری این استان به حدی رسیده که پاسخگوی گردشگران است.

باقری تصریح کرد: 130 میلیارد تومان در حوزه گردشگری استان نیز در حال سرمایه گذاری است که در سال‌های آینده تکمیل و افزایش خواهند یافت.

وی ادامه داد: مهمترین مناطق گردشگری استان را "دشتک دیل" و "امامزاده بی بی حکیمه (س)" در شهرستان گچساران، منطقه گردشگری "شلال دون" در شهرستان باشت، " آبشار تنگ تامرادی"،"آبشار یاسوج" و "تنگ گنجه ای" در شهرستان بویراحمد، "تنگ ماغر" و "برم الوان" در شهرستان بهمئی، "موگرمون" در شهرستان لنده، "چشمه بلقیس"در شهرستان چرام، "کوه گل" و "غار ده شیخ" در شهرستان دنا و "آبشار کمردوغ"، "امامزاده سید محمود(ع)" و " آبشار طوف خیمه" در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد زیبایی خاص خود را دارند و دارای طبیعتی بی نظیر و جاذب گردشگر است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:13 اسفند 1397، کدخبر: 97121306930،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین