پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
جمعی از اهالی ساکن در مسیر جاده آبشار یاسوج با ارسال نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار رسیدگی به وضعیت بسیار نامناسب زندگی در این منطقه شدند.
شعار سال:از شهردار محترم بپرسید آیا این باغها مشکل پارکینگ خود را حل کرده اند؟ آیا ضوابط شهرسازی را رعایت کرده اند؟ آیا به خاطر تعریض خیابان عقب نشینی کرده اند؟ آیا عدم ساخت حصار بلند و عدم ساخت هرگونه سازه را رعایت کرده اند؟ آیا به مکاتبات ساکنین توجه کرده‌اند؟ آیا رفاه حال ساکنین را در نظر گرفتند؟

 جمعی از اهالی ساکن در مسیر جاده آبشار یاسوج با ارسال نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار رسیدگی به وضعیت بسیار نامناسب زندگی در این منطقه شدند.

متن نامه به شرح زیر است:
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد احتراماً ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی، اینجانبان امضا کنندگان ذیل همگی از اهالی و ساکنین سادات امامزاده فرج‌الله جاده آبشار و جزو ساکنین اولیه و بنیانگذاران شهر یاسوج هستیم که گزیده‌ای از احوال ناخوشایند خود را که مسبب واقعی آن ندانم کاریهای مدیران وقت شما است را جهت اقدام به حضورتان معروض می داریم.

متاسفانه چند وقتی است که در جاده آبشار آن هم در وسط منازل مسکونی باغ های تفریحی نما جهت رفاه حال شهروندان و مسافرین احداث شده است، متاسفانه علی رغم تذکرات مکرر ساکنین بر عواقب ناخوشایند این کار، مدیران اجرایی چشم و گوش خود را بر گفته ها و نظرات اهالی بستند و بدون در نظر گرفتن آثار سوء این کار، همکاری هایی را با احداث کنندگان این باغ ها انجام دادند، نتیجه این همکاری، ناهنجاری و دغدغه اجتماعی است که در حال حاضر گریبانگیر ساکنین شده است.

برادر بزرگوار نمی دانیم به چه زبانی بگوییم تا بالاخره شما همکاری کنید از نیروی زحمتکش انتظامی به خصوص کلانتری ۱۱ بپرسید که آیا جاده آبشار پاتوق اوباش و اراذلی است که از صبحگاه تا ساعاتی از شب حدود ساعت ۳ بامداد با عربده کشیدن، مزاحمت های خیابانی، کورس بستن با خودرو، خلوت کردن با نامحرم آن هم در باغ های همجوار منازل مسکونی، مشاجره و درگیری مسلحانه ( آخرین مورد ساعت ۵۰ دقیقه بامداد فروردین ۱۳۹۱ که دو نفر از ساکنین بیگناه با اسلحه زخمی شدند)، ورود غیرمجاز به حریم خصوصی ساکنین و غیره زندگی را بر ساکنین تلخ نموده اند یا نه؟

از شهردار محترم بپرسید آیا این باغها مشکل پارکینگ خود را حل کرده اند؟ آیا ضوابط شهرسازی را رعایت کرده اند؟ آیا به خاطر تعریض خیابان عقب نشینی کرده اند؟ آیا عدم ساخت حصار بلند و عدم ساخت هرگونه سازه را رعایت کرده اند؟ آیا به مکاتبات ساکنین توجه کرده‌اند؟ آیا رفاه حال ساکنین را در نظر گرفتند؟ از اماکن بپرسید چرا شما این مکان‌ها را پلمپ کردید و شهرداری بدون مجوز شما آن را باز کرد؟ اصلا از اماکن بپرسید به اعتراضات مردم و رفاه ساکنین توجه کردید؟ به ناهنجاری‌های اجتماعی آن توجه کردید؟

از خود بپرسید اگر جلوی خانه مسکونی خود جنابعالی مکانی ساخته شود که محل تجمع اراذل و اوباش باشد و یا باعث ایجاد ترافیک سنگین شود و یا سر و صدا و ناآرامی به وجود آورد و هزاران مشکل دیگر آیا خود حاضر می‌شوید مجوز همچنین مکانی را صادر کنید؟ آیا خود حاضر هستید وقتی خانواده محترمتان از منزل بیرون بیایند با عده ای آدم بیکار و عربده کش مواجه شوند؟ آیا خوشایند است جلوی فرزند کوچکتان که در حال یادگیری و آموزش است دو نامحرم که در حال انجام اقدامات نامشروع مانند رد و بدل کردن شماره تلفن، دست دادن و هزاران عمل ناگفته دیگر هستند، مواجه شود؟آیا این زنگ خطر برای ماحاصل یک عمر زحمت شما نیست؟
به خدا قسم اگر خون ایرانی در رگ یک شخص باشد هرگز حاضر نیست زیر بار این ننگ برود، برادر بزرگوار تا دیر نشده نسبت به تعیین تکلیف این باغ ها اقدام کنید، اطمینان داشته باشید بالاخره روزی همگی به نتیجه خواهید رسید که با این تصمیمات که با دستان خود ریشه ناهنجاری ها را آبیاری کرده اید و این همان روزی است که ننگ فساد اخلاقی و دغدغه های اجتماعی بر ساکنین این دیار سایه انداخته و حریم و حرمت ها شکسته شده و باید مانند تگزاس آمریکا اسلحه کمری با خود حمل کنیم و زنان و دختران خود را در خانه حبس کنیم تا در امان باشیم.

آقای استاندار؛ حرف امروز گواه فرداست، اگر با دستان خود شما دست اندرکاران، گور فرهنگ غنی این مرز و بوم، طبیعت زیبا و دست نخورده این شهر، آرامش از دست رفته ساکنین شهر، هنجارها و ... کنده نشد، بدانید که هر چه گفتیم دروغ بوده و ما را از پشت کوه گرفتند.

شما آقای استاندار این را بدانید غیرت و غرور لر هنوز هست و خواهد بود و مردان لر هرگز اجازه نخواهند داد ناموس و شرفشان لکه‌دار شود و تحمل ناهنجاری های اجتماعی به وجود آمده را ندارند امروز گوشزد می‌کنیم و فردا در صورت عدم اقدام دست‌اندرکاران اقدام می‌کنیم، تا فرصت هست چاره‌ای بیندیشید که فردا دیر است.

تکلیف درگیری‌های روزمره خیابانهای شهر یاسوج به خصوص جاده آبشار را مشخص کنید، تکلیف ساخت و سازهای بی‌رویه باغهای آبشار را که در کنار منازل مسکونی احداث شده و می‌شود و محل تجمع اوباش و اراذل هستند را مشخص کنید، مشکل تردد اوباش و اراذل را که در فضاهای تفریحی آبشار و جاده آبشار باعث سلب آسایش شهروندان و خانواده ها می شوند را مشخص کنید، مشکل تغییر فضای زیبای آبشار به حصارهای بلند را که محل تجمع اوباش و اراذل است را مشخص کنید، تکلیف نارضایتی‌های ساکنین جاده آبشار از مسئولین را مشخص کنید و کلام آخر شما را به خدا و به محمد مصطفی و علی مرتضی قسم می دهیم تکلیف مردم و خودتان را مشخص کنید آستین همت بالا بزنید و مردم را از این نابسامانی نجات دهید.

رونوشت دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، دفتر ریاست محترم جمهوری، دفتر فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، دفتر فرمانده محترم انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت استحضار.

در ادامه تصویر نامه و امضای اهالی این منطقه را مشاهده می کنید:
 نامه تند ساکنان جاده آبشار یاسوج به استاندار

نامه تند ساکنان جاده آبشار یاسوج به استاندار
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:23مهر1398،کد خبر:138547،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین