پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
وابسته بازرگانی اتریش گفت: امیدواریم ارتباطات تجاری خوبی میان تجار و سرمایه گذاران اتریش با استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار شود.

شعار سال: یوهانا براینس برگر در نشست با رئیس اتاق بازرگانی یاسوج اظهار داشت: در سفارت اتریش مشتاق کشف ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان‌های مختلف ایران در بخش‌های سرمایه گذاری و تجارت هستیم.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز ارتباطات بسیار خوبی را با برخی از استان‌ها برقرار کرده‌ایم، عنوان کرد: در چند ماه اخیر نیز برای گسترش همکاری‌های مشترک با استان‌های مختلف ایران به 6 استان این کشور سفر و از نزدیک ظرفیت‌های آن‌ها مشاهده و بررسی شد.

وابسته بازرگانی اتریش در ایران ادامه داد: این نشست گام اول و شروع خوبی خواهد بود برای ارتباطات ما با استان کهگیلویه و بویراحمد و برای گسترش همکاری‌های مشترک نیز علاقه مند هستیم از استان شما دیدار کنیم تا از نزدیک توانایی و استعدادهای این منطقه را مشاهده کنیم.

یوهانا براینس افزود: هیئت‌های تجاری اتریشی را نیز به کهگیلویه و بویراحمد خواهیم آورد، در دیدارهای b2b و مشترک تجار دو طرف می‌توانیم به نتایج خوبی در جهت همکاری‌های مشترک برسیم.

وی تصریح کرد: اطلاعات شرکت‌ها، کارخانجات و واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد و همچنین لیست پروژه‌های مهم این استان را نیز که به ما معرفی کرده‌اید را در اختیار هیئت‌ها و شرکت‌های اتریشی مشتاق به سرمایه گذاری در ایران قرار می‌دهیم.

وابسته بازرگانی اتریش در پایان ابراز امیدواری کرد ارتباطات تجاری خوبی میان تجار و سرمایه گذاران اتریش با استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار شود و این نشست به نتایجی اثر گذار و مثبت در آینده نزدیک برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۰۹ خرداد 1396، کد مطلب:1423580 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
از حرف تا عمل فاصله زیاد است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین