پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسامی مدیرانی که به موقع در جلسات حضور نمی یابند را از طریق رسانه ها معرفی اعلام می کنم.
شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسامی مدیرانی که به موقع در جلسات حضور نمی یابند را از طریق رسانه ها معرفی اعلام می کنم.

علی‌محمد احمدی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن انتقاد از وضعیت نظم مدیران و حضور در جلسات افزود: از این به بعد از حضور مدیرانی که با تاخیر در جلسات حضور می‌یابند، ممانعت و جلوگیری می‌شود و اسامی آنها را نیز به رسانه‌ها می‌دهیم.

وی اظهار کرد: هم‌چنین واحدهایی که دارای ظرفیت هستند و نگاه و اراده صحیح مدیریتی بر آنها حاکم است، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از هر واحدی که در تولید فعال باشد صادقانه می‌کنیم.

احمدی با اشاره اهمیت برقراری چرخه و زنجیره کامل تولید در واحدهایی که این ظرفیت را دارند، ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان، در بسیاری از حوزه ها امکان به ظرفیت کامل رساندن واحدها وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه مدیریتی صحیح در تحقق تولید، افزود: هدف‌گذاری صحیح در این بخش باعث می‌شود که علاوه بر تحقق اشتغال پایدار، مدیریت مالی کارشناسی شده رقم خورده و واحدی بخاطر بدهی انرژی و امثال آن دچار مشکل نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021708851 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین