پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
ساختمان جدید بیمارستان عملا تعطیل و هیچ بخشی در آن فعال نبوده و بخش اورژانس این بیمارستان هم بخاطر نبود امکانات به همان ساختمان قدیمی نقل مکان کرده اند.این ماجرا زمانی به بیرون درج کرد و رسانه ای شد که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در روز 27 اردیبهشت برای سرکشی از این بیمارستان به شهرستان باشت سفر کرده بود و شهردار باشت هم انتقاد های تندی نسبت به مشکلات موجود در بیمارستان کرده بود.

شعار سال: طبق خبرهای دریافتی از بعضی شهروندان باشتی مبنی بر تعطیلی بخش اتفاقات بیمارستان شهدای باشت با پایگاه خبری باشت نیوز ماجرا را از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم که ال ماجرا چیست.

این ماجرا زمانی به بیرون درج کرد و رسانه ای شد که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در روز 27 اردیبهشت برای سرکشی از این بیمارستان به شهرستان باشت سفر کرده بود و شهردار باشت هم انتقاد های تندی نسبت به مشکلات موجود در بیمارستان کرده بود.

ساختمان جدید بیمارستان عملا تعطیل و هیچ بخشی در آن فعال نبوده و بخش اورژانس این بیمارستان هم بخاطر نبود امکانات به همان ساختمان قدیمی نقل مکان کرده اند.

اما آنطور که پرسنل این بیمارستان می گویند به زودی دو بخش داخلی و اطفال این بیمارستان راه اندازی خواهد شد وبقیه این بخش ها هم در ماههای آینده شروع بکار خواهند کرد.

آنچه مسلم است تا راه اندازی کامل این بیمارستان زمان زیادی خواهد برد و این سوال نیز برای شهروندان پیش خواهد آمد که آیا پزشکانی که برای این بیمارستان در نظر گرفته اند مقطعی هستند و باز هم به تعطیلی این بخش ها منجر خواهد شد یا شاهد راه اندازی کامل این بیمارستان خواهیم بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار31اردیبهشت 98، کد خبر: 119470 ، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
چرا به این موارد به مسائل بهداشتی و درمانی مردم انقد سطحی نگار میکنیم و میگذریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین