پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
سجاد حسن زاده از راه اندازی زایشگاه بیمارستان امام سجاد یاسوج تا دو ماه آینده خبر داد.

شعار سال: رییس بیمارستان امام سجاد یاسوج گفت: تا دو هفته دیگر کار ساخت ساختمان اصلی بیمارستان تمام می شود و قدم بعد تجهیزات بیمارستان است که باید تامین شود.

وی بیان کرد: مقدمه کار برای تجیهزات نیز انجام شده است اعتباراتی در نظر گرفته شده تجهیزات نیز به زودی خریداری می شوند تجهیزات تخصصی این زایشگاه نیز از وزارت بهداشت ارسال می شود که به طور جدی دنبال کار هستیم.

حسن زاده عنوان کرد: تصمیم داریم که تا دو ماه آینده زایشگاه بیمارستان امام سجاد افتتاح شود با توجه به اینکه فضایی بسیار مدرن برای زایشگاه در نظر گرفته شده است و سود آن به مردم برسد.

وی در خصوص بخش هاس سرمایشی و گرمایشی بیمارستان نیز گفت: تا یک روز آینده بحث مشکل دیگ بخار بر طرف می شود بعد از آن چند روز تست انجام می شود و تا پایان هفته مشکلش نیز بر طرف می شود و دیگر بیماران در این خصوص مشکلی نخواهند داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 109030: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین