پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۳۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
معاون وزیر راه و مسکن و شهرسازی گفت: به زودی با اتمام ۲۰ بیمارستان در حال ساخت چهار هزار تخت به میزان ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه می‌شود.

شعار سال: محمدجعفر علیزاده در بازدید از بیمارستان در حال ساخت 220 تختخوابی امام خمینی شهر خوی اظهار داشت: این بیمارستان پس از بهره برداری پاسخگوی نیازهای تخصصی شهرستان خوی خواهد بود.

وی افزود: این بیمارستان در مقیاس 16 هزار مترمربع در سه طبقه با اعتباری بالغ‌ بر 470 میلیارد ریال ساخته‌شده و از بیمارستان‌های کم‌خرج کشور است که هر تخت آن دو میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه در برداشته است.

معاون وزیر راه و مسکن و شهرسازی تصریح کرد: متناسب با نیازهای روز، تغییرات اساسی در مراحل ساخت بیمارستان صورت گرفته است و بخش اورژانس آن از 24 تخت بهره‌مند می‌شود.

علیزاده گفت: در بخش زنان و زایمان، مطابق استاندارد جهانی شش عدد LDA وجود دارد یعنی زایمان و تحویل نوزاد در یک سوئیت انجام می‌پذیرد و همچنین 30 تخت مراقبت‌های ویژه و شش اتاق عمل نیز در آن گنجانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز این بیمارستان همزمان با رفع نواقص شروع‌ شده و این بیمارستان از بیمارستان‌های جنرال کشور است.

علیزاده گفت: ابتدای هرسال بیمارستان‌هایی که احتمال به اتمام رسیدن را دارا هستند در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرند بطوریکه در یک ماه گذشته سه بیمارستان بزرگ در کشور به بهره‌برداری رسیده و نه بیمارستان نیز در مرحله تجهیز به سر می‌برند.

معاون وزیر راه و مسکن و شهرسازی گفت: با زودی با اتمام 20 بیمارستان در حال ساخت چهار هزار تخت به میزان ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه می‌شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 1803637، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
فقط ای کاش به حال و روز سیستان هم رسیدگی کنین!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
امیدوارم بیمارستانها به اندازه کافی مجهز هم باشن. تعداد زیاد بیمارستانو تخت کافی نیست
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
هر روز تخت زیادتر میشه و داروها نایاب تر و گرون تر.م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین