پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
عملیات ساخت بیمارستان 164 تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی کودکان با حضور استاندار هرمزگان در بندرعباس آغاز شد.

شعار سال: ‌بیمارستان 164 تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی کودکان در زیربنای هشت هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در بندرعباس ساخته می‌شود.

بخشی از هزینه‌های احداث این بیمارستان توسط خیرین و بخش دیگری نیز از منابع دولتی تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات احداث این بیمارستان مسائل درمانی را یکی از دغدغه های مردم هرمزگان دانست و عنوان کرد: با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهوری به هرمزگان نزدیک به هزار و 700 تخت بیمارستانی جدید در قالب چندین بیمارستان طی دو سال آینده در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود.

فریدون همتی ادامه داد: با انجام این کار بزرگ حوزه درمان در هرمزگان پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و مردم می‌توانند به شکل مطلوبی از این امکانات بهره ببرند.

استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان نیز از نیازهای استان هرمزگان بود و احداث این بیمارستان در بندرعباس ضرورت داشت.

همتی خاطرنشان کرد: امیدواریم بیمارستان 164 تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی کودکان در مدت زمان کمتر از دو سال در بندرعباس ساخته شود و مردم از مزایای آن استفاده کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 97041809853: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین