پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا زمان تجهیز کامل بیمارستان شهید جلیل یاسوج، این پروژه افتتاح نمی‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم این پروژه بعد از هفته دولت افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.
شعار سال: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا زمان تجهیز کامل بیمارستان شهید جلیل یاسوج، این پروژه افتتاح نمی‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم این پروژه بعد از هفته دولت افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.
عزیز فیلی در جلسه بررسی وضعیت بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهید جلیل یاسوج، افزود: معارضات زمین بیمارستان یکی از مشکلات موجود بود که بخشی از معارضات مربوط به کارکنان تعاونی تامین اجتماعی است.

وی گفت: سه و نیم هکتار زمین در شمال غربی شهر یاسوج واگذار و قرار شد با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی این زمین تحویل کارکنان تعاونی تامین اجتماعی‌شود و در مقابل زمینی که در اختیار کارکنان تعاونی است به راه و شهرسازی برای بیمارستان واگذار شود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیمارستان پارکینگ اختصاصی دارد اما نیاز به پارکینگ عمومی برای ارباب رجوع است که زمین سازمان تامین اجتماعی و 2 هکتار زمین بخش خصوصی پیشنهاد شده و با تعامل با بخش خصوصی  در این زمین پارکینگ و پد هلی‌کوپتر احداث می ‌شود.

فیلی در خصوص زمان بهره‌ برداری از بیمارستان یاسوج هم اظهارداشت: بیمارستان تا زمانی که تجهیز و موانع اجرایی آن رفع نشود افتتاح نخواهد شد به همین خاطر تلاش می‌ کنیم که در ابتدای نیمه دوم سال بعد از هفته دولت(در مهر ماه امسال) شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.

از ۱۱ سال پیش عملیات ساخت بیمارستان تجهیز بیمارستان شهید جلیل معطل اعتبار ۲۸۳ تختخوابی "شهید دکتر قربانعلی جلیل" در شهر 200 هزار نفری یاسوج در دستور کار قرار گرفت.

این بیمارستان قرار بود در مدت سه سال به بهره برداری برسد که طی دو سال اول نیز این مهم به خوبی پیش رفت اما پس از مدتی روند ساخت آن کند و متوقف شد.

نیاز مبرم شهر یاسوج به این بیمارستان و تاخیرطولانی مدت در روند ساخت و بهره برداری از آن سبب شد تا بار‌ها مسئولان دو وزارتخانه راه و شهرسازی و بهداشت و درمان به یاسوج سفر کنند تا بلکه گره کور این مسئله به دست آنان باز شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1397، کدخبر: 630382 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
بعضی موقع حس میکنم که از لحاظ فهم واژه ای با مسئولین تفاوت داریم! یعنی اون ها میگن امسال ولی معنی و مفهومش میشه ده سال بعد!
حس کیانوش رو تو برره دارم!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین